Skocz do zawartości

coach

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    dolny śląsk

Osiągnięcia coach

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. coach

    330d Steptronic - Błędy

    dot. E46 330d 2002r. 129 CAN timeout DME (CAN signal not present) 145 CAN torque reduction Nie proszę o tłumaczenie opisu tych błędów lecz powody z których mogą one występować. Pozdrawiam zainteresowanych tematem.
  2. Wie ktoś w czym może tkwić problem. Nie mogę wykonać aktualizaczji oprogramowania. Próbowałem V27 oraz V31 i niestety nic nie idzie. Wszystko wykonane zgodznie z instrukcjami. Płytki oryginalne, mała prędkość i niestety nic.
  3. próbowałem CD TDK i VERBATIM. Prędkość x1 i niestety nie rusza. (mapy oczywiście odtwarza)
  4. Witam, orientuje się ktoś jaki mam model nawigacji? Z opisów, które znalazłem na forum niestety nic nie mogę wywnioskować. http://img187.imageshack.us/img187/888/img7230wd1.jpg http://img187.imageshack.us/img187/888/img7230wd1.0045e6c20d.jpg http://img518.imageshack.us/img518/3418/img7232xb4.jpg http://img518.imageshack.us/img518/3418/img7232xb4.622e33b22b.jpg http://img518.imageshack.us/img518/7415/img7234wb3.jpg http://img518.imageshack.us/img518/7415/img7234wb3.97e36db77a.jpg A druga sprawa to problem z aktualizacją softu do v31 Mam płytkę, którą uruchamiałem w innym aucie i soft został poprawnie zaktualizowany. U mnie niestety nie chce zastartować: http://img187.imageshack.us/img187/896/img7229zj7.jpg http://img187.imageshack.us/img187/896/img7229zj7.9759634d73.jpg
  5. - założyłem nowy, oryginalny przetwornik ciśnieńa sterujący pracą turbosprężarki. - nowy przepływomierz. - wymienione węże podciśnień. Niestety żadnej poprawy. Na zimnym silniku auto pięknie zbiera się z samego dołu. Już przy 1000obr. po wciśnięciu gazu słychać gwizd turbosprężarki. A po nagrzaniu niestety czar mija... Co poza przetwornikiem ciśnienia odpowiedzialne jest za pracę turbosprężarki ?
  6. U mnie na starcie jest 4.1 bara a po nagrzaniu spada do 3.9 więc pompę mogę wykluczyć. Czym więc może być spowodowany ten błąd - Delivery pump control system ???
  7. Przetworniki ciśnienia już sprawdzałem. To nie one są przyczyną. Jakie powinno być ciśnienie paliwa na pompie wspomagającej (tej pod fotelem) ?
  8. przepływke raczej wykluczam ponieważ po założeniu nowej nie ma żadnej zmiany. A co do tej adaptacji przepływomierza to pytałem kiedyś mechanika i mówił mi, że auto samo dopasuje się do nowej po przejechaniu jakiegoś tam dystansu. I to by się zgadzało gdyż kiedyś miałem padniętą przepływkę w 320d i po przejechaniu ok 50km auto zaczęło super śmigać.
  9. Sprawdzałem "gruchę" przy turbinie, zaworek nią sterujący oraz podciśnienia. Wszystko niby ok. Zmienna geometria w turbinie chodzi lekko bez żadnych przycięć. Dziwi mnie to, że na niedogrzanym silniku autko chodzi idealnie. Zbiera się dosłownie od 1000obr. A gdzy się zagrzeje - zonk! Chodzi mi jeszcze po glowie vacum pompa - czy możliwe jest aby wytwarzała zbyt małe podciśnienie?
  10. Witam wszystkich forumowiczów, mam problem ze swoją 330d. Mianowicie na niedogrzanym silniku auto sprawuje się idealnie. Lecz gdy uzyska właściwą temperaturę traci moc w dolnym zakresie obrotów (1000-1900). Powiedzmy jadę na 2 biegu (1200obr), wciskam pedał gazu a tu prawie nic się nie dzieje. Bardzo powoli dochodzi do 1800-1900obr i jakby ktoś mnie "z tyłu kopnął". W tym momencie autko puszcza czarną chmurę z rury i pięknie odjeżdża. Problem uwidoczniony jest również podczas zmiany biegu np z 3 na 4. Na 3 rozpędzam do 4500obr następnie włączam 4 i to samo (czarna chmura z rury) i po jakiś 3 sekundach odjeżdża. Sprawdziłem wszystkie podciśnienia. Wyczyściłem filterki przy zaworku od EGR i przy turbince. Wymieniłem przepływkę na nowego pierburga. I niestety nic nie pomaga. Następnie kompletnie zaślepiłem EGR i dalej nic. Komputer łapie błąd Delivery pump control system. Byłem u mechanika w bosch-u, posprawdzał ciśnienie paliwa i mówi, że jest w porządku. Nie mam pomysłów, może ktoś napotkał na coś podobnego. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
  11. Właśnie tak zrobiłem. Podłączyłem podciśnienie bezpośrednio do gruszki i jest zbyt słabe aby ją zassać. Servo jest szczelne, pozostałe podciśnienia również. Chyba wychodzi na vacum pompę.
  12. Witam, orjentuje się ktoś czy w 330d e46 podciśnienie powinno być na tyle silne (na wolnych obrotach) aby podciągać zawór (gruszkę) przy turbinie ?
  13. coach

    330d - błędy

    naprawdę nikt nie dysponuje żadnym opisem tych błędów ?
  14. coach

    330d - błędy

    Witam, czy może ktoś podpowiedzieć czy spowodowane mogą być te błędy ??? Po całkowitym nagrzaniu traci moc w dolnym zakresie obrotów i ciągnie dopiero od ok. 3000obr. błędy: 1260 i 1E30 - odczytane carsoftem
  15. zmieniłem olej i przejechałem jakieś 150km. Jak narazie nie widać uzdrowienia. Może jest 30% cichsze stukanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.