Skocz do zawartości

andrew07

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    wroclaw

Osiągnięcia andrew07

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Problem jest wciaz taki sam, nie znalazlem przyczyny. Narazie jezdze tylko po miescie, w trase sie nie wybierem nigdzie narazie :/ Moze ktos cos jeszcze podpowie??
  2. a co moze byc nie tak z chlodnica??
  3. A jakie sa objawy, ze pompa wody jest padnieta? Jestes pewien, ze to na pewno pompa wody? Uszczelka pod glowica raczej nie?
  4. Witam! Mam problemy z ukladem chlodzenia w BMW E36 Compact 1.6. Bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc. Okolo 4 miesiace temu wymienilem chlodnice na nowa, gdyz tamta ciekla(prawdopodobnie byla rozszczelniona). Po wymianie, uzytkowalem auto normalnie az pewnego czasu spadl mi waz z nagrzewnicy i wypompowalo mi wode, zalozylem waz, dolalem wode i odpowietrzylem. Po pewnym czasie (ok miesiac) podniosla mi sie temperatura i zobaczylem ze brakowalo okolo 3 litrow w chlodnicy. Dolalem, odpowietrzylem, prawdopodobnie w zly sposob i zaczely sie cyrki. Otoz coraz czesciej ( raz na 10dni ) powtarza sie ta operacja, lecz zadnych wyciekow nie bylo, sprawdzalem na zimnym jak i cieplym silniku. Jedyne ubytki plynu, ktore zaobserwowalem to jakby plyn w postaci pary w okolicach zbiornika wyrownawczego, lecz jest to bardzo malo w porownaniu do kilku litrow ktore sie dolewa i zdarza sie to bardzo rzadko. Czytalem to i inne fora w poszukiwaniu podobnych problemow lecz nie znalazlem konkretnej odpowiedzi. Otoz: ogrzewanie dziala, sprawdzalem olej zarowno na bagnecie i przy korku na glowicy i nie ma zadnych "majonezowych kolorow" takze woda nie miesza sie z olejem. Z rury wydechowej leci normalny dym, a wyciekow nie zaobserwowalem. Nastepnie zabralem sie za poprawne odpowietrzenie ukladu zgodnie ze wskazowkami podanymi na forum. Wszystko poszlo dobrze, z wyjatkiem tego ze po uruchomieniu silnika i wprowadzeniu go na obroty, woda nie jest pobierana przez przewod gumowy(prowadzacy od chldnicy do glowicy) i przewody gumowe sa miekkie, nawet jak silnik nagrzeje sie do normalnej temperatury. Dopiero gdy przejechalem sie okolo 500m to weze staly sie sztywne. A woda w zbiorniku byla w normnie. Myslalem ze wszystko bedzie juz dobrze, jednak, przejechalem nastepnie ok.10km i zauwazylem ze wody w zbiorniku jest ponizej poziomu minimalnego. Odstawilem auto i na drugi dzien rano przewody dalej sa sztywne, ciagle jest cisnienie w ukladzie. Odkrecilem odpowietrznik i wode wyrzucilo strumieniem, a cisnienie zeszlo, przewody staly sie miekkie lecz wody w zbiorniku jest na dnie. Jak myslicie co powinienem zrobic? Co moze byc do wymiany itd? Moze pompa wody, moze termostat, moze gdzies w silniku albo gdzies cos sie poluzowalo i wpuszcza cisnienie z zewnatrz?? Bede bardzo wdzieczny za Wasza pomoc. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.