Skocz do zawartości

greatgonzo

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Giżycko

Osiągnięcia greatgonzo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. greatgonzo

    740 M60/M62 wymiana

    Właściwie tak szukam, ale pomyślałem o powiększeniu możliwości. Twój wpis potwierdza moje obawy, że zadanie jest raczej dla kogoś, kto robił to nie raz. Dziękuję za odpowiedź.
  2. greatgonzo

    740 M60/M62 wymiana

    O ile mogę prosić, potrzebna by mi była informacja na temat tych silników. Otóż moja małżonka była uprzejma forsować przeszkodę wodną i w związku z tym silnik w 4,0 jest do wyrzucenia. Czy możliwe jest wstawienie na jego miejsce silnika 4,4? Chodzi o to czy: 1. silnik 'połączy się' z automatem od 4.0? 2. można podpiąć się do osprzętu 0d 4,0? 3. można włożyć silnik 4,4 z osprzętem i podpiąć się z tym do samochodu? I jeszcze: 4. Gdyby ktoś miał na zbyciu, to chętnie kupię M60, 4,0, V8. :) Pozdrawiam, Radek
  3. Dzięki wielkie.
  4. Dla mnie to zupełna nowość , szczególnie, że na telefonii to w ogóle słabo się znam. To co znalazłem na forum to zbyt zaawansowane było, a mnie potrzebne jest zupełne abecadło: Jaka karta, skąd karta, gdzie wetknąć, skąd wiadomo jaki numer? Z samą obsługą to sobie poradzę. O pomoc uprzejmie proszę. A i z rozpędu. Czy klucz (z otwieraniem drzwi, otwieraniem bagażnika i zamykaniem auta) zawiera też immobiliser? Chodzi o problem dorobienia drugiego. Jeżeli zawiera ten immobil to jak to zrobić?
  5. Ogromne dzięki za pomoc :). Pozdrawiam
  6. Prawdopodobne. A jak to wyłączyć? Są jakieś dostępne źródła z info na takie tematy? Magazynek już mam, kumpel miał kiedyś takiego Pioneera i została mu para. Tylko póki co nie mam w co wsadzić tego magazynka :(.
  7. Wiesz, teraz konkretnie to chodzi mi o takie małe, pomarańczowo czerwone, czteroramienne śmigiełko, znajdujące się na konsoli między fotelami, zupełnie po prawej. Na wysokości dolnych przycisków sterujących wyświetlaczem na tej konsoli (nie mogę dać foty bo żona pojechała w miasto). Wydaje mi się, że zapłonęła kiedy majstrowałem przy funkcji 'zeit' (co to jest ten 'czas', bo resztę rozgryzłem?) ale to może być przypadek. Tylko, że póki nie zapaliła się nie miałem pojęcia, że ona w ogóle istnieje. I jak mi się znowu coś zaświeci to mógłbym zajrzeć se do źródła zamiast zawracać głowę ludzim na forum pierdołami.
  8. I wiem co chciałem wiedzieć. Wielkie dzięki. A tak przy okazji i z innej beczki, to nie wiesz może skąd wytrzasnąć jakąś instrukcję, książkę gdzie można wyczytać co oznaczają te kontrolki, których znaczenie nie jest takie jednoznaczne? Poszukałem po nacie ale nieszczególnie mi wyszło.
  9. Dzięki. A nie wiesz może czy to się jakoś powtarza w ramach modeli BMW? Ludzie sprzedają na ogół na zasadzie: 'kaseta do zmieniarki E 39' itp.
  10. Witam na forum. Mam problem mały. Czy ktoś może wie czy zmieniarki były (są ?) jakoś zunifikowane. Brakuje mi kasety do tego ustrojstwa w 740 '94 i nie bardzo wiem jak się zabrać za poszukiwania. Pozdrawiam wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.