Skocz do zawartości

marcinello

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    złocieniec

Osiągnięcia marcinello

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem od nie dawna zauważyłem że mam zaparowany reflektor i nie mam pojęcia dla czego wcześniej było wszystko dobrze nie zależnie od tego czy padał deszcz czy też nie. Sprawdziłem już lampe czy nie jest nigdzie pęknięta, czy nie ma żadnego odprysku itd. i lampa jest cała, dodam tylko tyle że to się stało od chwili kiedy auto zostawiłem na noc przy krzakach tak że właśnie tą lampe i kawałek maski zakrywały krzaki i oczywiście padał deszcz. Kiedy rano wyjeżdżałem lampa była zaparowana, a że teraz pogody nie ma to nie chce odparować. Wypowiedzcie sie ludzie co o tym nie typowej sprawie sądzicie. Z góry DZIĘKUJE poniżej link do fotki. POZDRAWIAM http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3785a70693d832a.html
  2. prowadnice i pozostałe rzeczy mam dobre bo jeżdziłem trochę po mieście tu i tam i narazie nic niepokojącego się nie dzieje co prawda po jeździe są felgi lekko ciepłe z jednej jak i z drugiej strony to przecież normalne przy hamowaniu tylko obawiam się jechać w trase 1400km. bo to już jest kawał drogi. Piszcie panowie dalej co sądzicie a ja będe bacznie obserwował i dziękuje za dotychczasowe komentarze
  3. emir55 wiem że to nie była dosłownie wina klocka i tu mnie nie musisz uświadamiać, wszystko rozebrałem poczyściłem i ten tłoczek też trochę zozruszałem bo dość ciężko pracował ale teraz jest już wszystko ok. tylko chodzi mi właśnie o tarcze niby nie jest krzywa, ale skoro jesteś taki spostrzegawczy to tylko tak sam dla siebie weż pod uwagę to że tłoczek znajduje się po stronie wewnętrznej koła czyli idąć twoją radą że to wina tłoczka to na pierwszym miejscu stało by się to właśnie po stronie wewnętrznej a nie jak w moim przypadku po zewnętrznej ale to nie ważne bo doszedłem do tego co było przyczyną tylko zastanawia mnie ta tarcza. Komentujcie panowie
  4. Witam wszystkich mam małe pytanko czy ta tarcza wymaga już wymiany czy mogę jeszcze na niej jeździć bo nie wiem?????? a tak tarcza wygląda przez to że po hamowaniu klocek się nie cofną i dalej hamował po tej stronie tarczy aż się felga nagrzała tak mocno że minimalnie zaczeła się topić opona. To wszystko już sobie tam poczyściłem i przesmarowałem i chodzi jak należy tylko martwi mnie właśnie ta tarcza bo szykuje mi się wyjazd w daleką trase i nie wiem co robić. Poradźcie mi coś!!!! Z góry DZIĘKUJE http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fd820202f48e7c1d.html
  5. sobekkk to czy te odgłosy z tych elektrozaworów to normalna sprawa skoro wcześniej nic takiego nie miało miejsca a wogóle to jaki rezultat ma mi dać pokręcenie gałkami ogrzewania???
  6. no właśnie nie wiem czy działa i jak to wogółe sprawdzić bo od nie dawna tak się dzieje a mimo to wszystko jest sprawne
  7. marcinello

    BMW E36 Co to jest????

    panowie w kabinie auta podczas gdy zapłon jest włączony słychać jakieś pukanie tak jak by to woda kapała na osłone silnika tylko że jest to regularne "kap kap" mniej więcej co 3-4s., gdy zajżałem pod maske oczywiście silnik wyłączony tylko zapłon włączony posłuchałem tu tam i wkońcu doszedłem gdzie to tak pyka jest to na tej fotce tylko własnie nie wiem czemu tak się dzieje od nie długiego czsu może wy powiecie jak to zrobić i co to wogóle jest bede bardzo wdzięczny pozdrawiam http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce5d97587b18e77f.html
  8. Dzięki koledzy za wskazówki które doprowadziły do tego że wyjełem tą tzw. plastikową przepustnice i co się okazało że niestety ale jest cała mało tego poruszałem tą plastikową klapką żeby zweryfikować jakie kolwiek szumy i nic nie było słychać, gdy ją wkręciłem spowrotem w kolektor o odpaliłem auto dalej jest to samo i ten odgłos dochodzi właśnie z niej a do tego jak mam zimny silnik i dodam trochę gazu oczywiście na biegu jałowym to obroty znacznie spadną (potrafi nawet zgasnąć)i dopiero po chwili podciągnie je w tych granicach prawidłowych. Dzieje się tak właśnie tylko jak silnik jest zimny bo jak się już rozgrzeje wszystko jest ok. Słyszałem że może łapać gdzieś lewe powietrze w układzie dolotowym ale nie wiem jak to dokładnie sprawdzić tzn. na które węże mam patrzeć może ktoś zamieściłby jakieś fotki na co zwrócić uwage, naprawde byłbym wdzięczny
  9. w mojej Becie jest właśnie ten silnik 1.8 M43
  10. widze że na tym forum nie ma nikogo chyba kompetentnego żeby udzielił mi właściwej odpowiedzi na moje pytania
  11. klubowicze nie wierze że nikt na forum nie wie co to jest itd
  12. kolego do tej sruby potrzebny cie będzie zwykły klucz 22 najlepiej oczkowy i po sprawie
  13. Dzięki kolego za podpowiedź :D
  14. Mam z tym mały problem ponieważ od niedawna coś mi przy tym chrobocze, czy wogóle da się to jakoś naprawić czy trzeba wymienić. Czytałem już na forum mniej więcej o tym i pisali że jest to zawór disa inni że to przepustnica disa ale części o takich nazwach nie ma na allegro. Więc zwracam się do was o pomoc jak to się nazywa konkretnie żebym mógł poszukać na allegro i oczywiście czy da rade to jakoś naprawić. Dziękuje i pozdrawiam link do tematu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5a8e6a8ebe63874.html
  15. Panowie jestem od nie dawna nabywcą BMW e36 318i 97r. z gazem chcę wymienić sobie olej na CASTROL MAGNATEC 5w/40 z tym że wisi plakietka że ostatnio był zalany Lotos Semi Syntetic 10w/40. Przeglądałem posty na forum na temat olejów silnikowych i szczerze mówiąc dalej nie wiem co robić dla tego zwracam się do Was z prośbą!!! Doradzcie coś panowie w tym temacie!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.