Skocz do zawartości

dobrus

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia dobrus

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. hej wczoraj wymieniałem filtr paliwa i zauważyłem, że mam 1 małą dziurke w przewodzie paliwa - tym który idzie z baku do filtra. Zamówilem juz nowy w ASO, ale mam pytanie do osób lepiej ogarniających temat - jak go wymienić? czy musze w tym celu ściągać caly bak czy są tam gdzieś po drode jeszcze jakieś złączki? (mam nadzieje,ze tak...) z góry dziekuje i pozdrawiam
  2. dobrus

    jak wymontować OBC

    cześć Padl mi wyświetlacz w OBC 11przyciskowym i chcialbym zamontować zamiast niego 18. Co do podlaczenia juz znalazlem wszystko jak to zrobic ale nie moge sie diszukać jak fizycznie wyjąć obc z deski rozdzielczej? bo nie chcialbym czegoś polamać. pozdrawiam
  3. i wszystko jasne :) dzieki !!!
  4. witam, szybkie pytanko jak w temacie, ma ktoś może takie auto z seryjnym dyfrem lub dostep do takich danych i mógłby mi napisać? pozdroo
  5. witam wyskakuje mi na check control komunikat jak w temacie - światła przyczepy (uszkodzony bezpiecznik lub obwód) . Problem w tym,ze ja nie mam ani nigdy nie mialem przyczepy :D lol. autko nie ma haka i z tego co ogladalem pod spodem to raczej nigdy go nie mialo..sprawdzalem bezpieczniki pod maska i pod kanapą i wszystkie są ok. co jest wiec powodem takiego stanu rzeczy? jak to usunac? pozdrawiam
  6. czesc z pewnych przyczyn musze wymienic caly plyn chlodzacy (i przeplukac uklad). nie wiem jednak jak to zrobic. Interesuje mnie spuszczenie jak najwiekszej ilosci tego plynu, z malego i duzego obiegu, z nagrzewnicy itd. jak to poprawnie zrobic? poki co odkrecilem tylko korek w chloidnicy na zimnym silniku, ale plynu wylalo sie niewiele... z gory dzieki za jakies sugestie pozdrawiam
  7. dobrus

    dziwna korozja progów

    cale progi zostaly przeze mnie solidnie ostukane mlotkiem gumowym :) a gdzieniegdzie 'kontrolnie' ściągnąłem troche baranka - pod nim piekna lśniąca blacha, takze spokojnie jest dobrze:)
  8. dobrus

    dziwna korozja progów

    heheh 'znawco' :) moi rodzice tez mają nowe auta, ktorymi jezdze na codzien :) ojciec ma auto z polki wyzej niz E60, ale niestety brak im tego 'czegoś' co maja w sobie klasyki :) wszystko super, wyposazenie, wyglad, silniki, ale jakos takiej radosci z jazdy juz nie dają. wiadomo - korozji nie ma, ale mocno watpie w to,ze te 'dzisiejsze' plastikowe samochody z blachy 1mm, w fabrykach ktorych rzadza ksiegowi i marketingowcy beda za 20 lat wygladac tak jak moje e34 dzis :) w kazdym razie tego im zycze. http://img378.imageshack.us/my.php?image=dsc02179zr6.jpg http://img76.imageshack.us/my.php?image=dsc02244bz9.jpg http://img262.imageshack.us/my.php?image=dsc02188bw9.jpg btw. poza tymi dwoma miejscami, progi w moim aucie wygladaja tak : http://img158.imageshack.us/my.php?image=dsc02187py6.jpg jak na prawie 19 latek mysle,ze calkiem neizle :twisted: pozdrawiam
  9. dobrus

    dziwna korozja progów

    dzieki, trza sie bedzie wybrac do blacharza.pozdrawiam
  10. dobrus

    dziwna korozja progów

    witam przeprowadzalem ostatnio konserwacje progów w moim e34. Niestety pewna kwestia mnie niemilo zaskoczyla. Ale do rzeczy: cale progi w stanie praktycznie idealnym, ALE w 1 miejscu, po obydwu stronach samochodu, dokladnie w tym samym miejscu mam dziury :/ wyglada to mniej wiecej tak: http://img142.imageshack.us/my.php?image=dsc02273df4.jpg po obu stronach dokladnie w tych samych miejscach,tuz za przednimi podporami lewarka w progach mam takie dziury. poza tym progi zdrowiuteńkie. w zwiazku z tym mam 2 pytanka: 1. jaka przyczyna? ze blacha na reszcie progow jest idealna a w tym 1 miejscu nagle dziura? jakis odplyw z szybra moze jest w tym miejscu czy jak? czy jakis 'czuly punkt' e34? jak wygladaja wasze progi? 2. co to teraz z tym najlepiej zrobic? bo widac na foto,ze tam wewnatrz progu tez jakas blacha jest pognita:/ znacie jakiegos dobrego blacharza z okolic katowic? pozdrawiam
  11. dobrus

    m30 jak wymontować zawory?

    hej mam glupie pytanko. jestem w trakcie remontu glowicy silnika m30b35 dzis wymontowalem z niej walek rozrzadu wraz z dzwigienkami i reszta tego calego ustrojstwa, jednak nie mam koncepcji jak wymontowac zawory wraz ze sprezynami z glowicy??? pozdrawiam dzieki za porady
  12. dobrus

    koło zamachowe sie telepie

    Pinczer bez wiekszych problemów to znaczy,ze wlasnie trzeba stoczyć tę parę setek :) no i kupić tarcze docisk i łożysko od m20. Jeszcze trzeba przelozyc wieniec od m30. dokladnie nie wiem jak to wygląda, takie info mam od kolegi z Wa-wy ktory w tym siedzi i robil juz kilka m30 na takich wlasnie kolach, aktualnie uturbia m30 3.5 w budzie e30 (projekt juz jezdzi):P Nie bylo zadnych problemow w pracy silnika, kultura pracy na wolnych obrotach sie znacznie polepszyla no i do konca zycia mozna zapomniec o zamachu :) Koleś naprawde wie co mówi. Szczegóły wyjdą w praniu, na pewno porobie jakies fotki i opisze wrazenia. co do lekkiej wagi kola to fakt, ze silnik moze stracic nieco momentu na dole, za to bedzie sie szybciej wkrecal na obroty i zyska na górze... cos za cos, mnie tam na tym nie zalezy, ja chce miec tylko dobre koło :) szczerze jestem ciekawy efektów jakie to przyniesie, zobaczymy. Skoro jak piszesz jednomasowe w m30 wazylo 10kg a m20 8.5 kg to nie jest to mega duza roznica. Co do zamachu w m5 i e28/e23 wiem, tylko skad ja wytrzasne samo koło z tych silników... a uzywki dwumasowej nie chce kupic bo nie wiadomo ile to pochodzi az znow zacznie sie telepać...a wkurza mnie to bo silnik nierowno pracuje i padaka jest:/ a nowka 1600zl troche duzo. Pinczer czy ja moge jezdzic z takim rozklekotanym kołem jakis czas? bo wymiana to dosc powazna operacja bedzie a u mnie ostatnio ciezko z czasem. pozdrawiam
  13. dobrus

    koło zamachowe sie telepie

    ok koło bede wymienial, ale nie wiem jeszcze dokladnie kiedy. Dla zainteresowanych (bo z tego co wiem jest wiele osob ktore ma problem z tym kołem) powiem,ze pasuje bez wiekszych problemow kolo jednomasowe z e30 m20b20 i m20b25. Trzeba je jedynie przetoczyc troszke o pare setek. Poza tym potrzebujemy jeszcze tarcze, docisk oraz lozysko i gotowe:) problem z kolem z glowy raz na zawsze. Jednomasowe kola byly montowane tez w e32 735 z poczatku produkcji (bodajze do 86roku) ale dostanei takowego graniczy z cudem. pozdrawiam
  14. dobrus

    koło zamachowe sie telepie

    wiem na 100%,ze to koło, dlugo by opisywac, w kazdym razie diagnoza jest pewna. wie ktos cos na ten temat?czy musze na gwalt je wymienic czy mozna tak jezdzic...?
  15. dobrus

    koło zamachowe sie telepie

    witka od dzisiaj cos sie zaczelo niedobrego dziać z moją beemką. Na wolnych obrotach słychac jak telepie sie cos w silniku, mi to wyglada na kolo zamochowe, tak samo przy wylaczaniu silnika tez slychac jak sie tłucze przez chwile. Poza tym jak stoje na biegu jałowym to auto wpada w lekkie wibracje, plastiki w środku sie odzywają etc. I tu moje pytanko co sie z tym kołem stalo, co sie jeszcze stac moze poza telepaniem, jakie beda konsekwencje jazdy z takim kolem czy wplynie ono zle na silnik skrzynie i inne podzespoly, i dlaczego sie 'rozlecialo'? Zaznaczam,ze podczas jazdy wszystko jest ok, nic zlego nie zaobserwowalem, śmiga jak zawsze aż milo. Chodzi o silnik 3.5 m30, kolo dwumasowe. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.