
dobrus
Zarejestrowani-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Katowice
Osiągnięcia dobrus
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
hej wczoraj wymieniałem filtr paliwa i zauważyłem, że mam 1 małą dziurke w przewodzie paliwa - tym który idzie z baku do filtra. Zamówilem juz nowy w ASO, ale mam pytanie do osób lepiej ogarniających temat - jak go wymienić? czy musze w tym celu ściągać caly bak czy są tam gdzieś po drode jeszcze jakieś złączki? (mam nadzieje,ze tak...) z góry dziekuje i pozdrawiam
-
cześć Padl mi wyświetlacz w OBC 11przyciskowym i chcialbym zamontować zamiast niego 18. Co do podlaczenia juz znalazlem wszystko jak to zrobic ale nie moge sie diszukać jak fizycznie wyjąć obc z deski rozdzielczej? bo nie chcialbym czegoś polamać. pozdrawiam
-
i wszystko jasne :) dzieki !!!
-
witam, szybkie pytanko jak w temacie, ma ktoś może takie auto z seryjnym dyfrem lub dostep do takich danych i mógłby mi napisać? pozdroo
-
witam wyskakuje mi na check control komunikat jak w temacie - światła przyczepy (uszkodzony bezpiecznik lub obwód) . Problem w tym,ze ja nie mam ani nigdy nie mialem przyczepy :D lol. autko nie ma haka i z tego co ogladalem pod spodem to raczej nigdy go nie mialo..sprawdzalem bezpieczniki pod maska i pod kanapą i wszystkie są ok. co jest wiec powodem takiego stanu rzeczy? jak to usunac? pozdrawiam
-
czesc z pewnych przyczyn musze wymienic caly plyn chlodzacy (i przeplukac uklad). nie wiem jednak jak to zrobic. Interesuje mnie spuszczenie jak najwiekszej ilosci tego plynu, z malego i duzego obiegu, z nagrzewnicy itd. jak to poprawnie zrobic? poki co odkrecilem tylko korek w chloidnicy na zimnym silniku, ale plynu wylalo sie niewiele... z gory dzieki za jakies sugestie pozdrawiam
-
cale progi zostaly przeze mnie solidnie ostukane mlotkiem gumowym :) a gdzieniegdzie 'kontrolnie' ściągnąłem troche baranka - pod nim piekna lśniąca blacha, takze spokojnie jest dobrze:)
-
heheh 'znawco' :) moi rodzice tez mają nowe auta, ktorymi jezdze na codzien :) ojciec ma auto z polki wyzej niz E60, ale niestety brak im tego 'czegoś' co maja w sobie klasyki :) wszystko super, wyposazenie, wyglad, silniki, ale jakos takiej radosci z jazdy juz nie dają. wiadomo - korozji nie ma, ale mocno watpie w to,ze te 'dzisiejsze' plastikowe samochody z blachy 1mm, w fabrykach ktorych rzadza ksiegowi i marketingowcy beda za 20 lat wygladac tak jak moje e34 dzis :) w kazdym razie tego im zycze. http://img378.imageshack.us/my.php?image=dsc02179zr6.jpg http://img76.imageshack.us/my.php?image=dsc02244bz9.jpg http://img262.imageshack.us/my.php?image=dsc02188bw9.jpg btw. poza tymi dwoma miejscami, progi w moim aucie wygladaja tak : http://img158.imageshack.us/my.php?image=dsc02187py6.jpg jak na prawie 19 latek mysle,ze calkiem neizle :twisted: pozdrawiam
-
dzieki, trza sie bedzie wybrac do blacharza.pozdrawiam
-
witam przeprowadzalem ostatnio konserwacje progów w moim e34. Niestety pewna kwestia mnie niemilo zaskoczyla. Ale do rzeczy: cale progi w stanie praktycznie idealnym, ALE w 1 miejscu, po obydwu stronach samochodu, dokladnie w tym samym miejscu mam dziury :/ wyglada to mniej wiecej tak: http://img142.imageshack.us/my.php?image=dsc02273df4.jpg po obu stronach dokladnie w tych samych miejscach,tuz za przednimi podporami lewarka w progach mam takie dziury. poza tym progi zdrowiuteńkie. w zwiazku z tym mam 2 pytanka: 1. jaka przyczyna? ze blacha na reszcie progow jest idealna a w tym 1 miejscu nagle dziura? jakis odplyw z szybra moze jest w tym miejscu czy jak? czy jakis 'czuly punkt' e34? jak wygladaja wasze progi? 2. co to teraz z tym najlepiej zrobic? bo widac na foto,ze tam wewnatrz progu tez jakas blacha jest pognita:/ znacie jakiegos dobrego blacharza z okolic katowic? pozdrawiam
-
hej mam glupie pytanko. jestem w trakcie remontu glowicy silnika m30b35 dzis wymontowalem z niej walek rozrzadu wraz z dzwigienkami i reszta tego calego ustrojstwa, jednak nie mam koncepcji jak wymontowac zawory wraz ze sprezynami z glowicy??? pozdrawiam dzieki za porady
-
Pinczer bez wiekszych problemów to znaczy,ze wlasnie trzeba stoczyć tę parę setek :) no i kupić tarcze docisk i łożysko od m20. Jeszcze trzeba przelozyc wieniec od m30. dokladnie nie wiem jak to wygląda, takie info mam od kolegi z Wa-wy ktory w tym siedzi i robil juz kilka m30 na takich wlasnie kolach, aktualnie uturbia m30 3.5 w budzie e30 (projekt juz jezdzi):P Nie bylo zadnych problemow w pracy silnika, kultura pracy na wolnych obrotach sie znacznie polepszyla no i do konca zycia mozna zapomniec o zamachu :) Koleś naprawde wie co mówi. Szczegóły wyjdą w praniu, na pewno porobie jakies fotki i opisze wrazenia. co do lekkiej wagi kola to fakt, ze silnik moze stracic nieco momentu na dole, za to bedzie sie szybciej wkrecal na obroty i zyska na górze... cos za cos, mnie tam na tym nie zalezy, ja chce miec tylko dobre koło :) szczerze jestem ciekawy efektów jakie to przyniesie, zobaczymy. Skoro jak piszesz jednomasowe w m30 wazylo 10kg a m20 8.5 kg to nie jest to mega duza roznica. Co do zamachu w m5 i e28/e23 wiem, tylko skad ja wytrzasne samo koło z tych silników... a uzywki dwumasowej nie chce kupic bo nie wiadomo ile to pochodzi az znow zacznie sie telepać...a wkurza mnie to bo silnik nierowno pracuje i padaka jest:/ a nowka 1600zl troche duzo. Pinczer czy ja moge jezdzic z takim rozklekotanym kołem jakis czas? bo wymiana to dosc powazna operacja bedzie a u mnie ostatnio ciezko z czasem. pozdrawiam
-
ok koło bede wymienial, ale nie wiem jeszcze dokladnie kiedy. Dla zainteresowanych (bo z tego co wiem jest wiele osob ktore ma problem z tym kołem) powiem,ze pasuje bez wiekszych problemow kolo jednomasowe z e30 m20b20 i m20b25. Trzeba je jedynie przetoczyc troszke o pare setek. Poza tym potrzebujemy jeszcze tarcze, docisk oraz lozysko i gotowe:) problem z kolem z glowy raz na zawsze. Jednomasowe kola byly montowane tez w e32 735 z poczatku produkcji (bodajze do 86roku) ale dostanei takowego graniczy z cudem. pozdrawiam
-
wiem na 100%,ze to koło, dlugo by opisywac, w kazdym razie diagnoza jest pewna. wie ktos cos na ten temat?czy musze na gwalt je wymienic czy mozna tak jezdzic...?
-
witka od dzisiaj cos sie zaczelo niedobrego dziać z moją beemką. Na wolnych obrotach słychac jak telepie sie cos w silniku, mi to wyglada na kolo zamochowe, tak samo przy wylaczaniu silnika tez slychac jak sie tłucze przez chwile. Poza tym jak stoje na biegu jałowym to auto wpada w lekkie wibracje, plastiki w środku sie odzywają etc. I tu moje pytanko co sie z tym kołem stalo, co sie jeszcze stac moze poza telepaniem, jakie beda konsekwencje jazdy z takim kolem czy wplynie ono zle na silnik skrzynie i inne podzespoly, i dlaczego sie 'rozlecialo'? Zaznaczam,ze podczas jazdy wszystko jest ok, nic zlego nie zaobserwowalem, śmiga jak zawsze aż milo. Chodzi o silnik 3.5 m30, kolo dwumasowe. pozdrawiam