Skocz do zawartości

SirTrojan

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    INFINITI FX35 AWD '06 290 KM Liquid Platinium
  • Lokalizacja
    W-wa

Osiągnięcia SirTrojan

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. SirTrojan

    BMW 530d vs 535d

    Zapytaj kolegę dnowinski miał 530d a teraz śmiga 535d
  2. Faaajna fura + fajna tapierka :) :cool2:
  3. PawelH nie wnosisz nic do tematu. Dzięki Rufio lecz właśnie najbliżej mi do tego 2,5d :mrgreen: ale ... postaram się spojrzeć bardziej przychylnie na 2,0d. Czuję jednak niezbędna będzie jazda próbna w celu porównania.
  4. Nie każda, bo jeśli jednostka jest po prostu za słaba albo ma inne felery techniczne to taka jest NIEDOBRA i takiej NIE polecamy.
  5. Jaki motor wybrać do E61! Początkowo skłaniałem się do 3,0d ale słabe notowania tych robionych na przełomie 2004-2005 odrobinę mnie zniechęciły. Na plus dla 2,5d - oprócz niższej ceny zakupu, wychodzi ich mniejsza awaryjność oraz łatwość "podkręcania" ze 177 do ponad 200 KM. Podzielcie się swoimi wrażeniami jako starzy wyjadacze :mrgreen: BMW :mrgreen: Tylko bez :liar:
  6. Trochę OT ale czy ten motor w E60 2,5 d (177MK) to jest TDS znany z poprzedniego modelu?
  7. Dzięki za pomoc. Ponieważ auto bedzie leasingowane to skłaniam się raczej ku autom które są już w kraju albo ew. na sprowadzone na zamówienie specjalnie dla mnie z pełną fakturą vat itp. ( tak jak było to w przypadku Voyagera). Ponieważ nie jestem zwolennikiem teori ze to ja akurat musze kupić/stracic 30 % po wyjechaniu z salonu interesuje mnie auto ze wspomnianych wyżej roczników :) Mam jeszczcze pytanie: jakie zmiany byly wprowadzone w tym modelu w 2005 (gdzies czytalem ze był wtedy facelifting). Może warto jednak dolorzyć grosze, żeby mieć spokój z jakimiś problemami "wieku dziecięcego" ( z reguły facelift = poprawki czegoś co niedomagało w pierwotnej wersji)? Panowie 1 raz w życiu jechałem automatem ale za to 750 ( z '89 r.)! Mój Voyager to 2,5 CRD w manualu ( od jakiś 10 lat mam słabość do diesli :mrgreen: ) wiec nie mam w ogóle wiedzy na ten temat. Rozumiem jednak z podpowiedzi, że powinienem się skłaniać kierunku automatu? Jak z ich awaryjnością? tommekz dzięki za wyrozumiałość nie orientuję się JESZCZE w strukturze forum :cool2: Co do pakietu M - oprócz tego że wygląda super, to poczytam trochę forum i zadam bardziej konkretne pytania .
  8. To mój pierwszy post zatem: Witam! Ponieważ nadchodzi czas kiedy trzeba rozstać się z Voyagerem mój wybór padł na e60 z 3 litrowym dieslem. Na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie wyposażenie jest niezbędne a jakie jest tylko awaryjnym gadżetem, przeszkadza i ulega nieustannym awariom. Wszelkie rady mile widziane. Ps. Auto będzie z rocznika 2004 -2005. Z góry dziękuję za pomoc. :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.