Skocz do zawartości

OlikC

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Chojnice

Osiągnięcia OlikC

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. jak masz oryginalne na rzędzia z serwisu to nie trzeba... jak chcesz to zrobić sam to musisz zdjąć boczek, odpiąć aku i odkręcic poduszkę i wypiąć wtyczkę. klamka jest mocowana na takiej listwie - gdzie trzeba odgiąć zabezpeczenie i można wysunąć klamkę i następnie wsunąć nową i zagiąć zabezpieczenie poszukaj na forum - już byłoopisane z rysunkiem :-) wymieniałem jakieś 4 miesiące temu - zajeło mi to około 30 minut - pozdro :-)
  2. oparcie niedzielone jest w całości a dzielone oparcie to 2 oparcia plus osobne boczki. Jest inne mocowanie boczków w oparciu niż w całym i dzielone oparcia mają wejścia na zamki a oparcie nie dzielone tego nie ma. Dodatkowo dzielone oparcia mają na dole takie "dynksy" w które są wkładan i zamocowywane a w pełnym oparciu tego nie ma :-) ja mam seryjnie niedzielone oparcie i próbowałem założyć dzielone oparcie ale nie mam tych dynksów na dole do zamocowania i nie dam rady. Może później jak znajdę trochę czasu coś wyrzeźbię :-)
  3. po podpięciu przyczepki nie wyskakują żadne błędy ;-)
  4. OlikC

    BMw e 39 523

    Użytkuję od 4 miesięcy e39 523 i wszystko ok. Komfort niezły, przyspieszenie wystarczające, średnie spalanie gazu ok 11-12 litrów. Jedyne co poprawiałem to umiejscowienie wtrysków gazu - poprzedni właściciel jak dał założyć 3 lata temu gaz (GRC Sequent FLY) nie znał się kompletnie na mechanice i partacze gazownicy wpieli wtryski na górze kolektora ssącego. Efektem było falowanie silnika przy małym i srednim zapotrzebowaniu na paliwo (gaz zanim dotarł do cylindra wczesniej cofał się do kolektora) Wtryski przesunięte jak najbliżej cylindrów spowodowały bajeczną jazdę. Żadnej różnicy jazdy na gazie i benzynie, równomierną pracę silnika. Jak dla mnie - robię około 60 kilometrów dziennie idealne autko. Podsumowując: żaden diesel tylko benz i Dobra i Odpowiednio założona instalacja gazowa pozdr.
  5. do starszych roczników e39 - 96,97 i chyba częściowo 98 nie jest potrzebny moduł oświetlenia przyczepy. Można się wpinać bezpośrednio w przewody przy tylnych lampach i wszystko pięknie działa. sprawdzone i przetestowane :-)
  6. tak napiecie dochodzi i słychać, że silniczek też pyka :-)
  7. linka od opuszczania okna przetarła pancerz (jak była uzywana tylko od czasu do czasu - zardzewiała i przetarła pancerz) u mnie tak właśnie jest - poprzedni właściciel zamocował szybę "na sztywno".... czeka mnie wymiana podnośników tylnych szyb - a podobno są dwa rodzaje od 1998 roku jest bodajrze mocownay na 2 sruby ale nie wiem dokładnie.....
  8. OlikC

    Dysze spryskiwacza

    nurtuje mnie od jakiegoś czasu jedna kwestia dotyczaca spryskiwaczy w BMW. Otóż w moim aucie spryskiwacze "leją" płyn dwoma strumieniami. W innych autach (szczególnie nowszych) płyn jest "rozpraszany" przez spryskiwacze i leci na całą szybę. Czy w nowszych E39 dysze spryskiwaczy "leją" płyn też dwoma strumieniami czy rozpraszają płyn po całej szybie? Chętnie zmieniłbym na takie, które rozpraszają płyn po całej szybie ;-)
  9. OlikC

    instalacja głośników

    u mnie są wtyczki do podłączenia głośników :-)
  10. można to łatwo sprawdzić: 1. podczas jazdy np około 60-80 km/h wykonać kilka następujących po sobie skretów (slalom) podczas wykonywanie manewru powinno być słuchać wyraźnie mocniejsze szumienei. (jeżeli przy skręcie w lewo mocniej słychać szum lub "buczenie" do wymiany jest lewe łożysko jak w prawo to prawe) 2. podnieść auto i silnie zakręcić najpierw lewym a następnie prawym kołem - przy mocniej zużytym łożysku będzie wyraźniej słychać szum, PS. u mnie poskutkowało - łożysko wymienione i w aucie zapanowała cisza ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.