Skocz do zawartości

SCW4444

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia SCW4444

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Blaster dzięki (napewno napisze). Najpierw sprawdze szczelność układu dolotowego a następnie ten silnik krokowy - napiszczie mi gdzie go moge u siebie znaleść, bądź podesłać linka. Co do obrotów to taki objaw z falowaniem mam tylko gdy silnik jest zimny. Denerwuj mnie to szczególnie gdy próbuje płynnie ruszyć z pod świateł, a wygląd to wtedy jak bym nie umiał ruszać i robie żabie skoki wrrrr :evil: Jako, że mam małe doświadczenie z bmw to nurtuje mnie jeszcze jedno (może to moje złe odczucie) ale strasznie długo wkręca się na obroty no i spalanie nieco spadło bo teraz na 22litrach w mieście przejeżdzam 140/150km.
  2. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Korzystając z wcześniej założonego watku przez siebie dołoże jeszcze jedno pytanie a propo mojego auta. Tak jak wcześniej pisałem miałem problemy z "smoczym" spalaniem i mułowatością silnika. Udało mi się tego pozbyć, dla pewności pojechałem jeszcze podpiąć się pod komputer - komputer wskazał, że cała elektryka, sondy jest ok. Mechanikowi tylko nie podobałą się nie równa praca silnika na biegu jałowym. No właśnie i z tym mam zagłostke - wczoraj wymieniłem wszystkie świece (NGK) i dzieją się cuda dalej na biegu jałowym, szczególnie jak leko dodam gazu i trzymam sztywno pedał gazu w jednym położeniu. Wtedy zaczyna się "falowanie", wskazówka obrotomierza nie potrafi utrzymać jednych obrotów i lata od 500 obortów do 1500, a buda wpada w wibracje... Co tym razem :?: :?: :) :doh: Przepływomierz i pompe paliwową mam nowe założone.
  3. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Arutro tak jak radziłeś mi z tym resetem, tak wczoraj to zrobiłem. najpierw wypiełem moduł komputera i później odłączyłem akumulator na "dłuższą" chwilę. Faktycznie moc powróciła i juz nie jest mułowate, ale co do spalania jeszcze nie jestem pewien, choć wydaje mi się, że do końca nie jest ok z tym.
  4. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Xsilver to też ale na komputer w popularnym w Szczecinie warsztacie od "szachownicy" musze czekać jeszcze tydzień, a mnie powoli bardziej zaczyna denerwować mułowatość silnika niż spalanie, choć to też jest sprawa irytująca :wink:
  5. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Mniemam, że nie ma różnicy to przy rodzaju skrzyni biegów, bo ja akurat mam manuala. Arturo dogrzebałem się do Twoich postów. W moim przypadku żadnego szarpania nie ma, ale auto stało się tak jak wyżej napisałem "mułowate" no i spalanie znów wzrosło. Komputer wskazuje spalanie jak chce: raz pokazuje 38 litrów raz 17 litrów, ale mniej jak 16 litrów nie wskazuje. Spróbuję resetu komputera wieczorem po pracy.
  6. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    No i jak bumeranfg znowu powraca mój "ulubiony" temat. Tak jak pisałem wcześniej po zminaie gumy przepływomierza wszystko było silenkowo i spalnie "znormalniała" - do czasu :wink: Znów auto zaczeło palić 20 litrów min na setke, a przy okazji spadła mi moc. Co mogło się stać :?: :?: :?: :duh: Czy możliwe, że mam snode lambda do wymiany - miał ktoś z Was takie objawy?
  7. Co prawda nie mam V12 a tylko v8 ale też mam coś takiego. Silnik przy każdych obrotach mi tak cyka: cyk, cyk, cyk, cyk - nawet jak zamknę maskę słychac to. Wiem, że przynajmniej w V8 -domyślam się, że również w przypadku V12 nie powinno byc takich objawów. Może to pompowtryskiwacz?
  8. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Witam ponownie. Po wymianie gumy od przepływomierza moje spalanie "znormalniało" i po mieście oscyluje w granicach 12-13 litrów (przy spokojnej jeździe). Ja jednak pozostane przy paliwie PB98 bo w większości przypadków w naszym kochanym kraju jest to faktycznie pb95 i nie ma się czym sugerować, że się tankuje na np. shellu, czy bp - tam tez ajenci potrafią namieszać :D WujekDobraRada - teraz już wiesz, czemu miałeś takie spalanie :D
  9. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Nie da się ukryć, że są to auta z różnych "bajek", choć póki co na swoją lagune nie mogłem narzekać. Wracając do tematu spalania widze, że moje spalanie to tak ponad "Waszą" normę. Staram się delikatnie operować pedałem gazu i tak, czy siak wychodzi mi 20l na 100km. Może znaczenie w moim przypadku ma to, że jednorazowo nie pokonuje dużych odległości, bo rano wyciągam auto z garażu i jade do pracy (Szczecin ok.8km), potem znów do domu i do drugiej pracy ok. 4km. Z drugiej strony robiłem wczoraj oględziny silnika i zauważyłem, że guma (poprawcie mnie jeśli żle pisze) pomiędzy silnikiem a przepływomieżem ma drobne dziurki. Może przez to komputer pracuje w trybie awaryjnym i stąd wychodzi mi takie spalanie?? pozdrawiam
  10. SCW4444

    [E32] Spalanie v8 3l

    Witam wszystkich. Jako, że od paru dni jestem szczęsliwym posiadaczem e32 v8 3.0l na manulanej skrzyni biegów nasuwa mi się pytanie: jakie jest spalanie tego silnika w cyklu miejskim? Trzy krotnie wyszło mi, że średnio spala 20 litrów pb98 na 100km. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że ten silnik lubi benzyne i wszystko zależy od umiejętnego operowania prawą nogą na pedale gazu,ale fustruje mnie czy to jest normalne spalanie tego silnika? BTW A propo paliwa - czytałem wasze wypowiedzi i piszecie, że smiało do e32 lać 95?!!! Dziw mnie to, bo do tej pory jezdziłem/jeżdze laguną 1.8 i tam wlać 95 to nieporozumienie. Laguna staje się tzw. mułem no i spalanie wzrasta bo i noga staje się cięższa, dla tego w jednym i drugim samochodzie tankuje pb98. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.