Witam.posiadam 520i24v.Założyłem do niej instalację 2 generacji.przed załozeniem gazownik mówił że będzie chodzic bez problemów,lecz przy odbiorze już się wku...,na wolnych obroty pływały(gazownik mówił że przewody muszą się ułozyć:))nastepny problem to przełanczanie z benzyny na gaz.dzieje się to przy spadku z obrotów (powyzej 2000)lecz tutaj trzeba byc ostroznym,na luzie wszystko spoko ale podczas zmiany w trakcie jazdy np.podczas przełanczania z 1 biegu na 2 nie wolno dać od razu w pedał gazu bo silnik wyleci w powietrze NIE ŻARTUJE o czym nie powiedział mi gazownik.kilka razy podczas przełanczania w czasie jazdy miałem małe wystrzały, ale raz po pijaku ruszajac spod dyskoteki (wiadomo pełna mocą)przy przełączaniu z benzyny na gaz nie poczekałem aż spadną obroty między 1 a 2 biegiem i było wielkie bum (ogień poszedł spod machy).Rozerwało gumę między kolektorem a obudowa filtra powietrza,wysadziło przewód od serwa i wylecialo to zabezpieczenie antywybuchowe które ma niby zapobiegac skutkom wystrzału(ale to nie był wystrzał to był wybuch)awarie naprawiłem samemu. Oprócz tego ze trzeba pamietac o tym przełanczaniu autko sprawuje sie bardzo dobrze.na gazie bez problemu łapie 220km/h .co ciekawego zauważyłem przy szybszej jeżdzie pali mi mniej.Przy predkosciach 160-180km/h bierze nie całe 9 litrów. koło domu pali do 11.posiadam ja juz prawie rok i jest bezawaryjna.moze to dla tego ze sprowadziłem ja z niemiec od 1 właściciela.