Skocz do zawartości

starterek85

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Żnin

Osiągnięcia starterek85

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. I mam pytanie.Co tak naprawde zalezy od wartości ładowania?Szczotki w trakcie eksploatacji sie wycieraja to zrozumiałe,ale czy wraz z zuzywajacymi sie szczotkami powoli zmniejsza sie ładowanie,czy nie na 1/2 zuzyte szczotki nie maja zadnego wpływu na wartosc ładowania?Czy jest może tak,ze dopuki szczotki dotykaja do komutatora to alternator sie wzbudza i ładuje?Jak to wyglada w praktyce?Pozdrawiam
  2. wymieniłem samodzielnie chłodnice klimy,330zł + przesyłka z allegro,dali 2 letnia gwarancje wiec powinno byc ok,klime napełniłem nie u zadnego magika tylko w serwisie napełniającym klime.Jezdze juz 2 tyg i klima chłodzi super mam nadzieje ze juz tak bedzie.Wentylator klimy palił bezpieczniki (30A) a po włożeniu zalecanego (40A) dla diesla kable sie grzały więc postanowiłem dorobic opornice z drutu stalowego przy wentylatorze,zawinieta w spirale.Na 1 bieg opornica wynosi 0,6 oma a na drugi 0,1oma i jest super,wentylator chodzi,bezpiecznik (30) niepali sie a opornica jest chłodzona cugiem wytwarzanym przez wentylator.Po co kupywac drogie rezystory które i tak sie palą po jakims czasie jak kazdy moze rezystor zrobic samemu?Pozdrawiam wrazie pytan zapraszam:)Odpowiem
  3. właśnie wracam ze sprawdzenia szczelnosci klimy.Majster wpompował do układu 6 atmosfer powietrza,zegary pokazały ze cisnienie nie zchodzi,dodał troche czynnika R134a i dopompował do 9 atmosfer i sprawdzał takim pikającym przyżądem wykrywającym ulatnianie sie czynnika,obadał złącza,włożył do kratek nawiewu i bylo oki,ale przy sprawdzaniu chlodnicy klimatyzacji urzadzenie zaczęło pikac.Powiedział żę taka chlodnica klimatyzacji w hurtowni kosztuje 530zł,a ja wyszukałem na allegro z 2 letnią gwarancją za 330zł.I teraz niewiem czy ów majster jest gosciem znajacym sie na rzeczy czy kolejnym zdziercą z włascicieli BMW.No ale jesli urządzonko zaczęło pikac to znaczy ze faktycznie jest ulatnianie no nie?Za sprawdzenie skasował 30zł.
  4. polecam www.realoem.com
  5. ostatnio zauważyłem dziwną przypadłość.Mianowicie auto dziwnie zchodzi z obrotów.Przy zchodzeniu z obrotów silnik dziwnie zadrży a czasem nawet chwile zatrzymie sie na 1100 obrotow i po chwili jest juz dobrze.Jak jest zimny z kolei na biegu jałowym tez dziwnie drży,po odkreceniu przewodów od wtryskiwaczy każdy reaguje.Mam dwa podejrzenia.Albo koło dwumasowe albo nastawnik pompy.co Wy na to?
  6. po remoncie rozrusznika auto zdecydowanie lepiej zapala,i zauwazalny mniejszy pobor pradu na rozruch.Nowe szczotki,szlifowanie komutatora,nowy elektromagnes.....i czysczenie kazdego złącza duzego natezenia.ladowanie mierzone na akumulatorze:14,0V.Ksiazka podaje od 13,9-14,4V wiec martwi mnie ze jest to blizej mniejszej wartosci.Z kolei brat w passacie B4 ma ładowanie 14,8V i przepala mu żarówki od mijania,ale tylko w lewej lampie,jest na to jakies wytłumaczenie ze tylko w lewej lampie?
  7. byłem u magika co lodówki robi 20 lat,podłączył zegary i pokazały 0,2 bara,a tak jak mowil powinny 5 bar.Powiedzial ze na bank mam nieszczelna klime,i ze prawdopodobnie ta chlodniczke z przodu auta.Ma mi jutro zlokalizowac nieszczelnosc.A ja mysle ze jakby byla nieszczelna to by zadnego cisnienie nie bylo tak?
  8. a akumulator sie niezasiarczy?
  9. czyli po prostu granice normy i tak ma byc.Dziekuje
  10. W moim e34 po mierzeniu napiec zauwazyłem dziwną przypadłość.Na szpilce plusowej przy alternatorze jest napiecie 14,1 bez wzgledu na obciążenie,a na złączu do pożyczania napięcia(pod maska)jest 14,05 a po włączeniu wszystkich mozliwych odbiorników jest 13,9V.Diagnoza prosta,złącza zanieczyszczone.Wiec poczyscilem,jest o 0,2V lepiej,ale nadal niejest takie samo napiecie na akumulatorze jak na szpilce od alternatora.Czy mogę z tym jezdzic?Pozdrawiam.
  11. tak,odszukałem naklejkę i jest napisane ze jest w układzie 1550g +/-25g czynnika R134a.W przyszłym tygodniu jadę na napełnienie klimy opiszę potem rezultaty...
  12. ostatnio słuchałem audycji w radiu zet o przekretach na paliwach.Mówili o dolewaniu rozpuszczalnikow tak agresywnych ze podeszwy od butów topi....i to w stosunku pol na pol sprzedawali jako rope lub benzyne.Wiecie co,ja chyba zacznę tankować BIO.BIO jest bardziej tłusta wiec jest bardziej smarna wiec zarowno pompa jak i wtryskiwacze beda pracowaly lepiej.W audycji mowili tez ze od złego paliwa moze podniesc sie poziom oleju w silniku.A wiecie ze ja przed 2 wymianami oleju mialem taki przypadek?Olej na miarce na maximum,a przy wymianie zwróciłem szczególna uwage na przepalony olej.I po zapachu i po konsystencji zero sladu ropy.Wymieniłem olej i teraz jest dobrze,niewiem co moglo to byc.
  13. To wkońcu R12 czy ten nowszy?Mój model jest z marca 1994.O jakich oringach mowa by wymienic?
  14. A czy standardowo w E34 był stosowany czynnik R12 czy inny?
  15. Ostatnio tankowałem mojego TDS a na jednej stacji w polsce.Lejąc paliwo ze zdumieniem wyczułem opary benzyny na stacji gdzie mieli tylko ropke,zapach wydobywał sie z mojego zbiornika.Czy jest to mozliwe zeby w ropie była jakas domieszka benzyny w jakim celu i jakie moze miec to skutki dla jakze delikatnej pompy wtryskowej BMW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.