Skocz do zawartości

JohnyK82

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i M52 1999r.
    E39 530D M57 1999r.
  • Lokalizacja
    Podlaskie

Osiągnięcia JohnyK82

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Próbowałem i oczywiście odpala lecz gaśnie po zabraniu plaka.
  2. Bak jest w 3/4 pełny. Pompka wstępna została też sprawdzona pod kątem ciśnienia. I dalej nic :(
  3. Witam! Mam problem z uruchomieniem silnika M57. Problem wygląda następująco: Autko paliło bez problemu aż pewnego dnia po wyjechaniu z garażu samo zgasło i nie chciało ponownie odpalić. Podłączenie pod komputer (INPA) nie wykazało żadnych usterek więc do sprawdzenia poszły wtryski oraz pompa CR. Jedno i drugie sprawdzone i założone. Została wymieniona również pompa progowa bo dawała za niskie ciśnienie a samochód jak nie palił tak i dalej nie pali. Zmierzyłem więc ciśnienie na listwie CR i zauważyłem dziwną rzecz, że podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie waha się w granicach 250-0-220-0-200-0-200-0-200-0-200-0 (Bar). Ciśnienie zostało zmierzone manometrem (zakres do 1600 Bar). Podczas wzrostu ciśnienia wzrastało również ciśnienie po stronie niskiego ciśnienia i opadało wraz z wysokim ciśnieniem. Po odłączeniu złączek elektrycznych z wtryskiwaczy wysokie ciśnienie utrzymywało się na poziomie 250 Bar-ów,a gdy podłączałem chociaż z jeden wtrysk wówczas ciśnienie zaczynało wachlować. Dodam jeszcze że zostały sprawdzone czujniki położenia wałka rozrządu oraz wału korbowego i dodatkowo wysterowałem zawór regulacji ciśnienia na max ciśnienie i podczas kręcenia udało mi się uzyskać ciśnienie 1300 Bar-ów. Proszę o wszelkie podpowiedzi odnośnie rozwiązania problemu. Za wszelkie odpowiedzi dzięki z góry :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.