Skocz do zawartości

bodekkk

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Końskie

Osiągnięcia bodekkk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A wieć temat sie zakończył napewno nie po myśli mechanika...pieniądze na robote idą na części , nowa tarcza,skrzynia ( ta pospawaną sobie weźnie)- tu dzieki dla Dzikusa:) i jeszcze 2 pierdoły za 100 zł - razem 950zł!!!do tego sprzęgło sachsa i jeszcze by chciał 400 za wymiane hehe- paranoja!!! także wymiana sporo droższa niz w ASO:D Mam takiego pecha do napraw że szkoda gadac :mad2:
  2. Magik chciał 400 zł.czekam aż wszystko poskłada i bedzie działać i bede go musiał uświadomić że za nową tarcze i jeszcze pare pierdół bedzie trzeba odliczyć z pieniędzy za jego robote! :evil: Obudowa od sprzęgła na szczeście jest pospawana przez profesjonalna firme spawajacą zbiorniki cisnieniowe z aluminium także to najmniejszy problem. Tarcza jest faktycznie inna ale bez problemu pasuje i działa jak jest dobrze założona!!!
  3. OKAZAŁO SIE OSTATECZNIE ŻE SPRZĘGŁO SACHSA JEST TROCHE INNE NIZ FABRYCZNE LUKA I MECHANIK WŁOŻYŁ TARCZE W DRUGA STRONE!!!NO RĘCE OPADAJA!!! :mad2: I GOŚĆ DO MNIE ŻE JAK BYM MU PRZYNIÓSŁ TAKIE SAMO SPRZĘGŁO TO BY NIE BYŁO TAKICH HISTORII! NO QRW... NORMALNIE HU... STRZELA CZŁOWIEKA!!!
  4. Tez tak mysle i tez jestem bardzo ciekawy co teraz???!!!:/ Nie są to małe koszt i bez samochodu juz prawie tydzień jestem... czekam jeszcze na jakieś konkrety co do takiej wymiany czyli co i jak zrobić...
  5. Witam! Mam e36 2.8 coupe , zaczeło mi sie ślizgać sprzęgło wiec kupiłem komplet Sachsa (org.LUK jak sie okazało) i dałem do wymiany. Po założeniu sprzęgła samochód chodził na sprzęgle a po puszczeniu gasł!!!poprostu masakra:/ dalej jeszcze ciekawiej , akcja wyjmowania znowu wszystkiego i okazuje sie że skrzynia nie chce w żaden sposób zejść bo tarcza nie chce zejść z wałka sprzęgłowego , zacisneła sie jakoś na nim.Mechanik rozciął obudowe od skrzyni zeby zeszła a tarcza i tak z wałka nie chce zejść. Co teraz dalej z tym drążyć bo już jestem załamany!co może być przyczyną takiego czegoś???czy wina samochodu czy błąd w sztuce? Jeszcze jeden temat to to że pedał sprzęgła jest dużo wyżej niż reszta i tak aż na bok odchodzi!da sie coś zrobić żeby było normalnie??? Czy może mi ktos powiedzieć jak i przy pomocy czego trzeba wymienić takie sprzęgło?Czzy trzeba tarcze centrować , sprzęgło odpowietrzać itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.