Skocz do zawartości

Szymon378

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X4

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Szymon378

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czy słaby akumulator mógłby powodować takie zachowanie klimatyzacji? Napięcie na akumulatorze 11,7V przy rozruchu spada do ok 10V. Brak komunikatu o rozładowanym akumulatorze, samochód odpala ale widać przysiad napięcia przy uruchamianiu. Klimatyzacja/kompresor nie działa(rurka od zimnego na kompresorze ciepła). Po doładowaniu akumulatora do 12,4V podczas rozruchu napięcie nie spada poniżej 11V klima startuje po ok 2 min pracy silnika. Napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika na poziomie 13,8-14V. Akumulator od nowości, ma 11 lat. Zbieg okoliczności że po doładowaniu akumulatora klima wystartowała dużo szybciej?
  2. Ilość czynnika w układzie ok, brak błędów od układu klimatyzacji, po przejechaniu ok 8 - 10 km klimatyzacja działa prawidłowo, wcześniej siła nawiewu reaguje na zmianę temperatury na panelu klimatyzacji tylko powietrze z kratek nawiewu wylatuje ciepłe Czy ktoś się orientuje gdzie w F26 jest sterownik klimatyzacji, nie znalazłem go w katalogu części, czy może być tak, że jest zintegrowany z panelem sterowania? W G02 jest jako osobna część, wg katalogu znajduje się w okolicy wentylatora nawiewu.
  3. F26 2.0d 2014 Dzień dobry, mam taki sam problem z klimatyzacją jak Pan opisuje, czy udało się naprawić klimatyzację?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.