Skocz do zawartości

thx100

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    lubuskie

Osiągnięcia thx100

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

1

Reputacja

  1. upgrade softu bedzie miało znaczenie z prawidłową kalibracja wszystkich systemów związkanych z trakcja . dzieki podpowiem to w serwisie . A miał Pan podobny problem ?
  2. i tak zrobie , będe starał sie być przy oględzinach zawieszenia choc to nie takie proste u autoryzowanych stacjach. Jasne że jeżdziłem i zdecydowanie to nie wina kolein
  3. Witam Od niedawna jestem właścicielem E60 i jest to moje pierwsze doświadczenie z tą marką , stąd próby wzbogacenie mojej wiedzy technicznej od wszystkich użytkowników forum dyskusyjnego bmw-klub polska. Problem jest następujący : auto nie jest stabilne , bardzo trudno utrzymać prawidłowy tor jazdy . Bardzo nie przewidywalnie potrafi uciekać z właściwego kierunku jazdy . Troche przypomina to jazdę po koleinach! Jak kupiłem samochód stał na 18 calowych kołach z oponami letnimi i tak wracałem do domu . Juz wtedy niepodobało zachowania samochodu , ale myślałem że to może być wina dosyć mocno zmęczonych opon . dostałem drugi komplet kół 16calowych z zimówkami i po zmianie jest bardzo podobnie . No co serwis i próba diagnozy przyczyny Zrobiłem geometrie jest ok , żadnych luzów zawieszenia ,amortyzatory 75%skuteczności i przód i tył . Wymieniłem gumy przednich stabilizatowów i żadnej poprawy! w następnym tygodniu jestem umówiony w serwisie i będzie jazda próbna z urządzeniem diagnostycznym i diagnoza aktivlenkung(aktywnego układu kierowniczego ) i zmiana czterech kół na sprawdzone z dobrymi oponami bo moje zimówki są nowe ale od dwóch producentów . Słyszałem również że tuleje zwrotnicy tylnego zawieszenia mogą być wywalone i stad ten problem , z drugiej strony byłyby luzy na tylnich kołach wyczuwalne przez serwisantów . Staram się opisać to w miarne dokładnie ponieważ każda wizyta w serwisie to koszty a teraz to jak totolotek , może to a może to Dziekuje za pomoc
  4. Jutro lece na lawecie :evil: na serwis . Tak zrobie poprosze o reset całego system i zobaczymy co dalej . To najbardziej prawdopodobe że tak się stało . Nie chce mi się wierzyć że auto które nie lata i taki pech (akumalator i pompa w jednym czasie !! Mam troche utrudnione zadanie ponieważ mój niemiecki nie jest na nawyższym poziomie i będe musiał jutro śledzić poczyniania tych mechaników .
  5. tak własnie zrobił gość z bmw . pokazywał mi jakie paremetry pompy są a jakie być powinny . Jak mam rozumieć próbę zasymulowanie pracy pompy? i co to jest ten GT1
  6. I tak twierdzi serwisant BMw . Dzięki bardzo
  7. witam jestem od nie dawna posiadaczem e60 530d , i w czasie jak załatwiałem formalności związane z rejestracją auto stało w garażu nie jeżdzone . Pare dni temu wyjechałem w celu umycia samochodu padł mi akumulator . Po wymianie akumulatora nie mogę odpalić i tu zaczeły sie problemy . Aso twierdzi że może powstać tego rodzaju usterka ponieważ auto powino zostać zainicjowane (przyuczone o wymianie akumulatora). z racji że mieszkam na granicy zachodniej udało mio się sprowadzić serwisanta BMW z niemiec do mnie na podwórko który dosyc szybko stwierdził że pompa paliwa nie podaje paliwa ! czy to może mieć związek z wymiana baterii z uszkodzeniem pompy paliwa (pompa pomocnicza )czy nieszcześliwy zbieg okoliczności ? zbieram informacje gdzie moge bo mam niewielkie doświadczenie z bmw . Wszystkim z góry dziekuje za pomoc i wskazówki co tego tematu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.