Skocz do zawartości

J1mmy

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 N47D20A

Osiągnięcia J1mmy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam po zmianie silnika w e90 pojawiają się błędy i mam wrażenie że nie ma on tyle mocy co powinien mieć. 4BDA, 4BDB ,4BDC Wszystkie błędy powiązane z regulacją ciśnienia wstępnego tłoczenia paliwa. Zmienione zostały już chyba wszystkie możliwe czujniki w układzie paliwowym (czujnik i regulator na listwie, regulator na pompie, czujnik na zasilaniu pompy) Ale żadnego skutku to nie przyniosło, zmieniona również pompa paliwa w baku. Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze może powodować taki problem?
  2. Witam od niedawna borykam się z problemem z e90 silnik N47D20A 177km rok 2007. Objawami problemu jest lekko zawyżone spalanie ponieważ średnie nie spada poniżej 8 litrów nawet na trasie. Ma też ciężko z odpaleniem ponieważ musi raz przekręcić żeby dopiero załapać, jak już odpali to przez chwilę faluje i ją trzęsie podczas jazdy lekko przykapca przy dodaniu gazu. Jako pierwsze zostały sprawdzone wtryski ale wszystkie w normie, kompresja też została sprawdzona i jest dobra. Lecz korekty wtryskiwaczy już dobre nie są ponieważ według korekcji przylewa na pierwszy cylinder. Później zauważyłem że na listwie są skoki ciśnienia na jałowych obrotach i tutaj szukam problemu. Pompa leje paliwo wężem który idzie do wtryskiwaczy jako przelew. Zmieniony został zaworek na listwie bo nie trzymał ciśnienia lecz problem nadal pozostał. Jest błąd od podgrzewacza paliwa. Miał ktoś może podobny problem? Jeśli tak to co było jego rozwiązaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.