Witam grupowiczow.
Jest wiele tematow, ale nie umiem poskladac tego do kupy
Przedewszystkim jest blad 0043E2,
Najzabawniejsze jes to ze posiadalem ten blad, wymienilem na nowa
PIERBURG 7.00376.04.0 Zawór sterujący przepustnicą kolektora dolotowego do BMW M47 M57, jakie bylo moje zdziwienie jak po 3 dniach wystapil na nowo blad, jako ze na gwarancji, zostala wymieniona, jeszcze jej nie zalozylem, boje sie, ze jak zamontuje druga, nastapi to samo. Za kazdym razem jak podlacze wyskakuja kolejne bledy, jak skasuje jedne, pokazuja sie nowe, jak skasuje te drugie, wyskakuja te pierwsze. Mam nowy akumulator, zaprogramowany. Co rano jak podchodze do auta, mam komunikat o wyladowanym akumulatorze, ale odpala bez najmniejszego problemu. Mimo komunikatu napiecie 12,4V na aku. podejrzewam modul komfortu, ale czy on steruje uspieniem samochodu? Wymieniony sterownik swiec zarowych na orginalny wraz ze swieczkami. Wymienilem IBS, poprzednia wskazywala blad. Zielono takze w KGM bylo.
Prosze o jakies porady.