Skocz do zawartości

Kamil91PL

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e61 LCI 2.0d 2008 N47D20A

Osiągnięcia Kamil91PL

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A mam prośbę, czy mógłbyś rozwinąć szerzej swoją wypowiedź? Czy to możliwe, że po rozgrzaniu mniej stuka? Korekcja nie była robiona
  2. Witam, piszę z zapytaniem, co może być przyczyną stukania w górnej części silnika (okolice wtrysków). Bmw e61 LCI 2.0d 120kw. Silnik N47D20A przebieg 289tys. Ostatnio wyskoczył check engine, po diagnozie wyszło, że do zrobienia jest: Podgrzewacz filtra paliwa Czujnik ciśnienia oleju Egr Zasugerowano mi również wymienić przewody podciśnienia,uszczelke podstawy filtra oleju oraz nie wiem jak to się nazywa takie dwa króćce w środku podstawy filtra oleju i odrazu filtr paliwa. Olej wymieniany 4k km temu, Motul 5w30. Z obserwacji również wyszło iż gniazda wtryskiwaczy są mokre tak jakby stała tam jakaś ciecz. Nadmienię iż pierwszy raz coś takiego się zdarzyło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.