Skocz do zawartości

Bogdan Sobczak

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 90 N43 B20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bogdan Sobczak

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Bogdan Sobczak

  1. Witam mam kłopot z diagnozą dlaczego po rozgrzaniu silnika N43 b20 na wolnych obrotach zapala się czerwona konewka, wykonałem już wiele zabiegów wymiana rozrządu wymiana czujnika hydraulicznego wymiana czujnika o nr.12617549796 wymiana czujnika ciśnienia oleju 11787374095 nic nie dało,początkowo stosowałem zamienniki lecz serwisanci zwrócili mi uwagę ,że elementy elektroniczne w BMW powinny być oryginalne więc przeszedłem na oryginały to na nic zaczołem  stosować olej Motul  5W 30 teraz Liqui Moly 5W30 wymieniam olej i filtry raz do roku a robie około 1000 km w roku.Nie mam już pomysłu co dalej?Może ktoś znalazł sposób co dalej.

    1. Marek123

      Marek123

      Na Internecie jest parę filmów, ludzie zaglądają do pompy oleju, i zacierają się te pompy i gubi ciśnienie, ewentualnie były przypadki że to była wina uszczelek podstawy filtra oleju 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.