Skocz do zawartości

baxxs

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E65 735i

Osiągnięcia baxxs

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wypadanie zapłonów to faktycznie cewki I świece ale to że nie chciał palić jak dłużej postał to wina gazu. Od kilku dni jeżdżę na samej benzynie i pali od strzała. Pozdr.
  2. Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem bmw od 2 tygodni i już mam problem, a mianowicie jak delikatnie wcisnę gaz to auto spokojnie powoli przyspiesza, jak wcisnę mocniej to przyspiesza ale raz na sekundę się przydławi a jak pedaĺ siedzi w podłodze to zaczyna przerywać i po 3 sek wywala błąd drive with reduced acceleration had acceleration may damage catalyser I zaczyna chodzić jak by połowa cylindrów nie chodziła. Wyczytałem że to uszkodzona cewka lub świeca ale wydaje mi się że że jak by tak było to zawsze by przerywała, wyczytałem jeszcze żeby odłączyć przepływomierz i tak zrobiłem to silnik stał się mulasyte ale zachowywało się dokładnie tak samo. Na postoju jak delikatnie będę dodawał gazu to silnik bez zadławienia się wkręci problem jest jak silnik jest w momencie ostrego rozpędzania, pedał w podłogę z niższych obrotów. Dodam że silnik dymi na biało jak jest zimny a tak wogole nie kopci i jest zagazowane (jakaś dziwna instalacją z dwoma parownikami) Proszę o jakieś rady zanim trafi do mechanika w tym tygodniu. Mam nadzieję że się nie kończy, wcześniej jak był zimny to nierówno chodził ale palił, jak był rozgrzany i postal dłużej niż 10 min to miał ciężko zapalić, Silnik ma oznaczenie n65b36 Pozdrawiam marek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.