Skocz do zawartości

Pawlecki

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Seria1/E87/N43-B20

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pawlecki

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam;) Może EKG mi pomoże rozwiązać tą zagadkę lub jakiś znawca BMW;) E87 silnik N43 B20 Rok 2011;) sonda podwójna przed katem bo jest jako jedna ale pokazuje te same dwa wykresy w lini ciągłej o wartości 2V na biegu jałowym i nawet przy podnoszeniu obrotów wolnym ciągiem prawie nie reaguje dopiero po odjęciu nogi z gazu wskakuje nawet do 3V zaczyna opadać w dół i na nowo wchodzi na 2V;) natomiast za katalizatorem trzyma wykres stały i wskazuje 0.8-0.9 i też opada i wraca przy dodawaniu obrotów na tą samą wartość, prawdo podobnie katalizator jeszcze dobrze wypala resztki tlenu itp;) pojazd oprócz tego wybija trzy błędy które zawsze powracają mimo ich wcześniejszym wykasowaniu po przejechaniu ok. 100 km z prędkością powyżej 110km/h;) kody błędów do tyczą czujnika NOX ( 30DA-2AF2-2AF4)mimo tych błędów nie mam żadnego komunikatu na pulpicie czyli zegarach w środku pojazdu typu check engine;) BMW spala więcej benzyny ok.13 litrów benzyny w cyklu miesięcznym;) może już komuś taki przypadek się zdarzył bo jest popularny w tej marce czy BMW i pomoże mnie naprawić na jakiś trop;) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.