Witam wszystkich,
może ktoś miał podobny problem z akurat tą albo inną częścią.
Moje auto pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, wystąpiła jednak potrzeba (wg. info od mechanika) wymiany pompy wysokiego ciśnienia. Zamówiona została pompa marki Pierburg (7.06032.35.0), która wg. katalogu wielu dedykowanych sklepów części samochodowych pasuje do mojego modelu.
Okazało się jednak, że po instalacji pompy wtyczka nie pasuje do gniazdka samochodu (mechanik powiedział że związane to jest z tym, gniazdo amerykańskie nie pasuje do wtyczki europejskiej). Auto pali i jeździ bez podłączonej tej pompy, z tym że wyciągnąć z niej więcej niż 60km jest prawie niemożliwe, paliwa spala ok. 20l/100km, a przy odpalaniu na początku silnik gaśnie bez dodatkowego ciśnienia z mojej strony na pedał gazu.
Przy podłączaniu pompy do samochodu silnik zaczyna się trząść i po kilku sekundach gaśnie. Mechanik zrobił "własnoręczną" wtyczkę, argumentując to tym, że tak czy inaczej pompa ma 12V i musi działać również z tym jego rozwiązaniem. Z tego wynika, że problem nie jest w niekompatybilności pompy, a w czymś innym.
Dajcie proszę znać, czy mieliście taki problem. Zastanawiam się właśnie czy to faktycznie tak jest lub po prostu mechanik naciągnął mnie na zakup tej pompy.