Skocz do zawartości

adam555777

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Osiągnięcia adam555777

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć,

    Mam pytanie i liczę na Waszą pomoc – jaki olej kupić? Zbliża się pierwsza wymiana. E90 Silnik 2.0 N46B20 (129 KM) z instalacją LPG. Silnik bierze olej, a obecnie mam wlany Liqui Moly 5W40.

    Uszczelniacze zaworowe zostały wymienione, a kompresja na cylindrach trzyma. Nie liczę na cud, ale szukam oleju, który może choć trochę pomóc.

    Może mieliście jakieś doświadczenia z tym silnikiem i znaleźliście rozwiązanie?

  2. Właśnie najbardziej też obstawiam uszczelniacze a wlałem cerateca z dodatków i 3tys zrobione trochę jest lepiej
  3. Cześć, piszę żeby się poradzić odnośnie problemu z silnikiem. Chodzi o e90 318i n46 129km. Silnik bierze olej litr na około 1500km. Wlałem cerateca myślałem że coś pomoże ale po przejechaniu 3000 tys. nie ma efektów. Zauważyłem ze poziom oleju spada od jazdy z większą prędkością np: autostrada. Wcześniejszy właściciel powiedział że były robione pierścienie i uszczelniacze zaworowe, chciał robić tylko uszczelniacze ale mechanik go namówił na pierścienie a było to jakoś z 3 lata temu. Mówił że na własne oczy nie widział to był zwykły warsztat nie osoba zaufana. Jak sprawdzałem kompresję to była w granicach jeden miał 14 drugi 16 a dwa w okolicach 15 po zalaniu xado anticarbon wyrównały się między 14 a 13. Wycieku z tego co widział z góry i dołu nie ma. Pewnie temat dobrze znany na tym forum liczę że ktoś już to przerabiał i może pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.