@roki245, udało Ci się rozwiązać problem?? U mnie podobny temat -błąd 4501. Problem jak u Ciebie - auto pali, pracuje normalnie na jałowym ale kuleje jak dam bieg i nie chce jechać. Odepnę wężyk EGR i wszystko cacy, można jeździć. Błąd Check Engine pojawia się po przejechaniu 40k. Taki błąd ogólnie mi wpadł na urlopie no i była lawetka. Co zauważyłem: przepływka pokazuje sporo niższe wartości aktualne od oczekiwanych, za autem mocno śmierdzi i pewnie wydech też bardziej gorący niż zwykle. Wg mnie EGR nie działa dobrze ale skoro kolega roki245 wymieniał EGR i dalej miał problem....
Wartość ciśnienia zmierzonego przed i za DPF blisko krytycznego. Ze względu na błąd 4501 nie można mimo spełnienia warunków na odpiętym wężyku. Na podpiętym wężyku jak na wstępie.
Obstawiam DPF przez popsuty/niedziałający EGR i ostatnio mało jeżdżone trasy.
Pytanie: da się wystartować procedurę awaryjnego wypalania DPF z powyższym błędem? Jak nie to będzie rezanko.