Skocz do zawartości

bogdanan

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G45 zamówione

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bogdanan

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Dedicated Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. a "plecy" na przednich fotelach - tandetny plastik
  2. Miałem uszkodzoną szybę przednią, więc dobrze obejrzyj bo jak podpiszesz protokół, odbierzesz to wtedy Twój problem. Sprawdź miernikiem grubość lakieru
  3. Ktoś zastanawia się nad zamówieniem BMW X3 40d ?
  4. typowe podejście sprzedawcy... już wiem gdzie pracujesz. Kupowałem już wiele nowych aut droższych, tańszych i nigdy nie miałem tego typu problemów (poza skodą), najbardziej wkurzające jest to że liczyli na to że nie zauważę tego uszkodzenia, a powinni mi o tym powiedzieć zanim przyjechałem na odbiór. Tego nie dało się nie zauważyć podczas przygotowania od odbioru z ich strony. Od nich to ja już niczego nie oczekuję. Oczekiwałem profesjonalnego podejścia przy aucie klasy PREMIUM za ponad 300k to chyba normalnie oczekiwanie z mojej strony?Kilka osób odezwało się do mnie prywatnie, nie wiem dlaczego swoich przypadków nie nagłaśniają.
  5. A szyba pewnie leży na półce i z miejsca wymienią. Pojadę na przegląd może spotka mnie kolejna niespodzianka. W końcu to klient jest dla Salonu a nie odwrotnie, zwłaszcza jak ma pieniądze.. Przy tego typu aucie powinno wymagać się profesjonalnego traktowania nas klientów.
  6. u nas min. 8 miesięcy dzwoniłem do 3 salonów (pomijam BMW Lubin)
  7. Póki co jestem mocno zniesmaczony ich podejściem, czas oczekiwania na nowy to teraz 8 miesięcy. Mocno mnie zniechęcili, chyba pójdę do konkurencji
  8. Przecież oni przeglądu zerowego nie ogarniają, bał bym się do nich przyjechać na przegląd serwisowy. Wymiana szyby w ich wykonaniu to zbyt duże ryzyko. Zresztą nowy samochód klasy premium, czeka na wymianę szyby a jeszcze nie wyjechał z salonu....
  9. Rezygnuję z ich usług, zamówię u innego dealera albo kupię Lexusa tam znacznie lepiej traktują klientów, a Lubin będę unikał z daleka
  10. ale nie odebrałem bo na przedniej szybie była dość głęboka rysa od wycieraczki, zastanawiam się na czym w BMW Lubin polega przegląd zerowy czy serwisowy, w końcu to auto klasy Premium. Oni je tylko umyli i wstawili do salonu
  11. Dzisiaj miałem odbiór...
  12. nie chciałem nic powyżej 19", zimówki mam z Pirelli P-Zero Winter
  13. grubo ponad 300k, producent oprócz NEXEN-a alternatywnie montuje Continental, dostawca zastrzega sobie również inne rodzaje opon wg uznania producenta
  14. w przyszłym tygodniu, jest już na placu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.