Skocz do zawartości

Chinolprod

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e46 m52b20 Touring

Osiągnięcia Chinolprod

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam od razu do rzeczy m52b20 bez odmy i disy z gazem problem na rozgrzanym silniku auto raz przy mocnym depnięciu ma moc i wstaje płynnie a raz je dławi aż budą trzęsie przy dojeżdżaniu do krzyżówki, świateł itd do zera auto gaśnie przeważnie dzieje się to po drugim odpaleniu na zagrzanym silniku w skrócie auto raz ma problemu z odpaleniem raz samo gaśnie raz ma muła gaż świeżo ogarnięty, świece/map sensor/przejrzenie elektryki/ogarnięcie syfu pod maska/filtry itd
  2. płyn chłodniczy i korki to pierwsze co sprawdziłem w tym aucie w weekend ogarnę ic
  3. Witam F20 118i bez gazu 2011r 160k przebiegu problem jest taki przy rozgrzaniu auta (na zimnym rzadko) mocno kopci na biało przy ruszaniu ze świateł przy dodaniu gazu gdy zjeżdżam z dużej góry na 5/6 biegu bez gazu przy postoju 2/3min i przegazowaniu również to jest jeden z problemów ogólnie kopci typowo na biało i to duża chmura dymu płyn chłodzący w normie drugi problem jest taki iż pobiera ogromną ilość oleju serwis olejowy był robiony 400km temu na chwile obecna bagnet jest słuchy ani kropli oleju pierścienie/uszczelniacze? trzeci problem ogromna temperatura turbo pod maska silnik na spokojnie dotknę ręką po nagrzaniu a do turbiny nie idzie zbliżyć ręki w czym tutaj problem? ogólnie auto bez żadnych problemów odpala czy ciepłe czy zimne, nie szarpie, nie grzeje się mocy ma aż miło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.