Skocz do zawartości

tonymontana

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW M340i Touring LCI2

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tonymontana

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ja się wahałem przy wyborze pomiędzy M340d i M340i, ostatecznie wybrałem benzynę ze względu na to, że planowane w ciągu roku przebiegi nie byłyby aż tak duże (15.000 km), z czego ok. 30-50% to byłaby jazda po dużym mieście. Samochód ostatnio odebrałem, silnik się dociera więc szaleństw nie ma, ale pierwsze wrażenia są rewelacyjne. Przy 180 km/h auto ma 2500 obrotów, przy 200 km/h ok. 2800 obrotów. Naprawdę nie uważam, żeby trzeba było dociskać gaz, jak tu kolega pisał, żeby ten samochód jechał, ale może po prostu mam inny punkt odniesienia
  2. To popłynął ten Twój dealer. Ja dopiero co podpisywałem umowę leasingu na M340i. Na auto mam rabat 19%, leasing na ok. 106,53% wartości fakturowej auta. Okres leasingu 24 msc, wpłata własna 45%, wykup 19%, finansujący: PKO Leasing. Natomiast na pewno jest tak, że nie dostanie się wysokiego rabatu na auto, jeśli finansującym miałaby być instytucja finansowa z Grupy BMW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.