Skocz do zawartości

Jacek C.

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    750E

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacek C.

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jacek C.

    G70 750E

    Uwaga jest ciekawie, wymienili dwumase nie pomogło dalej stuka z tyłu silnika i są lekkie wibracje całego samochodu. Decyzja BMW coś tam posprawdzać i wymienić skrzynię biegów (drugi raz). Odebrałem samochód z nową skrzynią i pierwsze wrażenia jakby lepiej, ale po krótkim czasie znowu przy uruchamianiu silnika spalinowego czuć jak nim rzuca. Dojechałem do domu ok 60 km i słyszę jak dalej stuka coś. A teraz HIT sezonu rano wyjeżdżając z firmy zaczął bardzo szarpać przy zmianie biegów i okazało się że wywaliło cały olej z nowej skrzyni. W serwisie panika, assistance, samochód z wypożyczalni i mam już chyba dość.
  2. Jacek C.

    G70 750E

    Zobaczymy, po wymianie koła zamachowego wszystko będzie wiadomo. Ale mam jeszcze inny problem Pojazd łączy się z telefonem niby wszystko jest ok. ale często nie ma dzwięku w samochodzie tzn widzę że ktoś dzwoni ale samochód nie dzwoni mogę odebrać połączenie ale nic nie słyszę z głośników. I jeszcze drzwi automatyczne napieprzają jak w starym maluchu.
  3. Jacek C.

    G70 750E

    Trochę czasu minęło ale jest światełko w tunelu. Wizyta w Premium Arena w Łodzi i w końcu ktoś słyszy stukanie w okolicach silnika. Po wjechaniu na podnośnik słychać na łączeniu silnika ze skrzynią biegów. Diagnoza: koło dwumasowe do wymiany (decyzja BMW POLSKA, ale na pisma od prawnika o pomoc odpisali że samochód jest ok.) Ale jest jeszcze jeden problem, przy 15 tys km rozleciało się koło pasowe z tłumikiem drgań i zostało wymienione na gwarancji, ale ponoć nie pracuje idealnie w osi. i coś czuje że cały problem robi krzywy lub skręcony wał korbowy.
  4. Jacek C.

    G70 750E

    Witam. W marcu 2024 kupiłem nowe 750E i cos jest nie tak z samochodem. Od nowości potrafił szarpnąć przy odpalaniu silnika spalinowego i szarpał przy zmianie biegów oraz przenosił mini drgania na nadwozie. Po 1500 km okazało się że zerwana jest poduszka silnika więc wymienili dwie na gwarancji. Przestał mocno buczeć ale dalej szarpał. Po długich jazdach testowych doszli do wniosku że trzeba wymienić skrzynię biegów i wszystkie hamulce (tarcze i klocki) bo są krzywe, przebieg 5500 km. Samochód dalej potrafi szarpnąć ale nie zawsze i tak jakby przez zawieszenie silnika przenosił mini drgania na nadwozie ale tylko przy ostrym przespieszaniu z niskiej prędkości. Co o tym sądzicie i mam pytanie czy jest ktoś z centralnej Polski kto ma taki samochód żeby porównać bo może one tak mają i zbyt dużo oczekuję od nowej 7. wcześniej jeździłem G11 730D.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.