Skocz do zawartości

Power98

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525LCI Automat E61

Osiągnięcia Power98

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Reacting Well Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Był w środku skrzyni , innaczej tarczy Ciernych by nie wymienił ,jeżeli chodzi ci o płytę separacyjną to została wymieniona, zostaje kwestia tych elektrozaworów, właśnie miał znowu je podmieniać i sprawdzać , a jeżeli chodzi o tą uszczelkę co wchodzi pomiędzy skrzynie a mechatronikę taka mała prostokątna z dwoma otworami, spotkał się ktoś kiedyś ze nie można jej wymienić bo skrzynia przestaje jechać ? Byłem fizycznie przy wymianie tej uszczelki (adapter mechatroniki) i zostało to dobrze zrobione a ona i tak nie jechała , po zamontowaniu mojej starej jeździ . Może to w tym miejscu jest problem co o Tym sądzicie ?
  2. Witam , zaczne od poczatku. Kupilem samochod z usterka nieswiadomie >niska cena zamydlila oczy . Podczas dynamicznej jazdy skrzynia czasami szarpala przy zmianie biegow (raz na 20 przejazdow dynamicznych, nie nie katowalem jej, od zakupu do usterki grubszej minal prawie rok ) do czasu az calkiem padla , dalo sie jechac 30-40 km na godzine przez 100m i wchodzila w tryb awaryjny (slizgala sie itp ) .Postanowilem oddac samochod do specjalisty okolo 40km przejechalem stajac co 100m. Rozwazalem zakupienie regenerowanej skrzyni w kwoci 4-5tys zlotych, ale stwierdzilem po rozmowie z mechanikiem ktory zajmuje sie tylko i wylacznie skrzyniami ZF ze za kwote 5500 do 6500 zregenerujemy moja skrzynie biegow. Ponoc zostalo wymienione duzo mianowicie : -konwerter zregenerowany -mechatronika inna ale uzywana -tarczki cierne (chyba to sie tak nazywa ) wymienione na nowe -zawory elektromagnetyczne na mechatronice zostaly moje ale chyba nie wszystkie -Olej wymieniony (nie wiem jak miska olejowa) -okular uszczelniajacy pod mechatronika zostal stary ( wroce do tego pozniej ) -adaptacja zrobiona Przy odbiorze stwierdzilem ze jak jechalem bez dodania gazu np 70km na godzine (predkosc nie grala roli) i nacisnalem lekko / mocno gaz to na ulamek sekundy obroty skacza o 0.05 tys obr/min i wracaja do pierwotnego polozenia co trwa 0.1 sec i dopiero zaczyna samochod "ciagnac" . nie jest to odczuwalne ale widoczne wizualnie (mowie o tym jako podpowiedz do mojej usterki, bo mozliwe ze to jeden z objawow ) Glownym problemem jest Blad 4F8A i 4F81 - samochod jest na "gwarancji" po regeneracji ale mechanik nie ma pojecia co mu jest , wiem to blad na koszu A. ale to nic nie daje okular uszczelniajacy pod mechatronika jak zostaje zmieniony na nowy to skrzynia przestaje w ogole jechac , na moim starym jedzie ale przy zmianie biegow z 2 na 3 przy dynamicznej jezdzie (raz na 20 przejazdow srednio ) szarpie a czasami wchodzi w tryb awaryjny i wyskakuja owe bledy 4F8A i 4F81 . Raz udalo mi sie ten blad wywolac podczas szybkiej zmiany (w trybie sport recznie ) z 3 na 4 z 4 na 5 i podczas przeskoczeniia powiedzmy z 4 na 5 ( bo tyle co skrzynia ja zapiela wrzucilem 5 ) wyskoczyl blad . Jak cos chaotycznie napisalem to wyjasnie , samochod nie jezdzi juz 6 miesiecy POMOCY .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.