Skocz do zawartości

bmwspec

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 E32 e87 e90 e93 E92 E60 f20 f30 f10 f11

Osiągnięcia bmwspec

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Wracając do N47 z perspektywy czasu porównując z innymi konstrukcjami BMW takimi jak N20 N43 czy n53 czy też N63 to powiem szczerze że N47 wypada naprawdę dobrze i usterki które występują da się skutecznie naprawić poprawić nieco fabrykę a w zamian mamy naprawdę oszczędny i bezawaryjny bardzo dynamiczny silnik. Czytam często opinie amatorów którzy kupują auta bez doświadczenia i wiedzy na temat co kupują później płaczą bo się auto pali lub rozrząd zrywa. Tak to są częste usterki przy 200 tys. Panewki rzadko prawie wogule się nie trafiają a jeśli już to w tych co nie wymieniają oleju na czas z kolei w N57 na biturbo to plaga, wtryski czy turbo jak w każdym dieslu. Niestety żaden silnik o symbolu N nie pokona trwałością tych starszych z serii M. Moim zdaniem to fajna konstrukcja w połączeniu z 8 HP daje radę bardzo odradzam zakup pierwszych wersji z 2007 r 177KM po 2010 r poprawili jakość użytych materiałów do produkcji kół zębatych i zastosowali lepsze ślizgi dzięki temu rozrząd nie padał przy 100- 150 tys a przy 200-250. Żywotność tego silnika oceniam na 450-500 tys km pod warunkiem że po drodze zainwestujemy sporo kasy w rozrząd wtryski turbo czyszczenie kolektora itp ale w co z obecnych samochodow nie trzeba inwestować? nie ma takich aut. Jeśli ktoś nie ma pojęcia o motoryzacji podstawowego mieć lepiej unikać wogule BMW.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.