Skocz do zawartości

Marek9494

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 2004r., 3.0D,
    E36 1996, M44B19 ori full m-pakiet

Osiągnięcia Marek9494

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany tak, że czujnik przyklejony na żel obok w górnej części szyby i śmiga bardzo dobrze. Nie da się uzyc czujnika Can, w zamian za czujnik Lin.
  2. Poziom oleju w skrzyni sprawdzony ? Ja tydzień temu na kanale zmieniałem olej - brakowało 2 litry. Objawy miałem identyko jak ty + u mnie doszło szarpanie
  3. Cześć, Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem E60 z HEAD UP, ogólnie z samochodu jestem bardzo zadowolony. Mam jednak problem ponieważ poprzedni użytkownik wymienił szybę na wersję z okrągłym czujnikiem RLS , a u mnie występuje Prostokątny ( nie wiem czy szyba pod head up ale widać bardzo dobrze ). Po zdjęciu osłon okazało się, że czujnik RLS HUD jest po prostu przypięty trytytkami tak aby się trzymał ( janusze ). Po odpięciu czujnika oczywiście z automatu HUD staje się nie widoczny - ale nie w tym rzecz . Kupiłem więc czujnik okrągły od BMW E70 RLSS-HUD bo podobno miał pasować, i oczywiście w szybę wpina się w zamki idealnie jednak problem mam z wtyczką. Czujnik od E70 ma 3 pin, a ja oryginalnie 4 PIN ( podobno polift miał już 3 pin ? ) - czy ktoś może wie czy da się to w ogóle jakoś rozwiązać ? Czy trzeba montować szybę pod prostokątny czujnik ? Brakuje mi automatycznych wycieraczek - to główny powód chęci naprawy. ew. inna iście januszowa opcja - czy czujnik RLS można przykleić w innym miejscu niż przewidział to producent ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.