Skocz do zawartości

Wojtek.up1

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60, E91

Osiągnięcia Wojtek.up1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tylko osoba która wgrywala sterowniki do nowego cpu twierdzi że wyprogramowala dpf. Takie moje spostrzeżenie, nie wiem czy to ma znaczenie wydaje mi się że tak: Jak podpinalem Iste D na starym komputerze to te drzewo sterowników było takie dość bardzo rozbudowane Jak on wgrał ten swoje sterowniki do całkiem nowego komputera bo tamten zostal spalony to te drzewo w iscie było całkiem inne, że tak powiem małe, Czyli sam sobie odpowiedziałem na pytanie i to chodzi o komputer? Źle powygrywał? Przez komputer mogą dziać się takie rzeczy? Wyskakiwać może błąd ciśnienia na listwie i inne?
  2. Witam, Poniżej opiszę problem z którym nie może sobie żaden mechanik poradzić, może ktoś tutaj coś doradzi. Napiszę cały przebieg zdarzeń co się działo z samochodem, może ktoś coś podpowie : ) Samochód: E61 535d M57 1. Zaczęło się od tego, że samochód zaczął słabo kręcić i nie mógł odpalić, była próba odpalenia przez kable z drugiego samochodu ale nic to nie dało. 2. Rozrusznik został zdemontowany i sprawdzony, był całkowicie sprawny 3. Teraz mechanik który montował rozrusznik z powrotem POPELNIŁ BŁĄD, źle podłączył kable do rozrusznika i poszło zwarcie. 4. „mechanik” podłączył prawidłowo rozrusznik 5. Okazało się ze urwana była masa od samochodu ( ledwo się trzymała) 6. Po wymianie masy, samochód zaczął kręcić ale nie odpalał 7. Było podejrzenie że to POMPA CR więc została sprawdzona – SPRAWNA 8. Kiedy samochód stał niesprawny w międzyczasie został wymieniony konwerter w skrzyni biegów. 9. Okazało się całym winowajcą (kręci ale nie odpala) był spalony CPU, domyślam się ze to przez błąd przy podłączeniu rozrusznika, poszło zwarcie, i spaliło komputer 10. Po wymianie komputera samochód w końcu normalnie odpalił !!!!! I teraz się zaczyna najlepsze, bo dopiero teraz jest probłem: Teraz samochód na zimnym silniku jeździ normalnie, jak tylko trochę się rozgrzeje zaczyna się dziwne buczenie i jest bardzo wysoka temperatura TŁUMIKA. Została zrobiona próba przelewów wtrysków (2 oraz 5 dają 2x więcej od pozostałych) Przy gwałtownym przyśpieszeniu samochód zaczął wpadać w tryb awaryjny i błąd BRAK CIŚNIENIA NA LISTWIE Wymieniony został czujnik i zawór na listwie oraz zregenerowane wtryski. BEZ ZMIAN. Także pompa wstępna, pompa CR, listwa, wtryski wszystko jest sprawne. Samochód ma wycięty DPF i jest on wyłączony w komputerze. I zostaje problem, ze po kilkunastu kilometrach samochód zaczyna buczeć, mieć straszna wysoką temperaturę w układzie wydechowym a przy gwałtownym przyśpieszeniu wpada w tryb awaryjny z błędem brak ciśnienia na listwie. Może ktoś ma jakiś pomysł na to ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.