Skocz do zawartości

kallof

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 X5 4,8

Osiągnięcia kallof

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To jest rurka od odpowietrzenia przedniego dyfra. Ja mam wsunięta ta rurke pod osłonę termiczna za zaworami od płynu chlodniczego
  2. Witam. Mam problem z vanosami lub rozciągniętym łańcuchem. A mianowicie błędy mam od vanosow o przestawionym łańcuchu na wałku po stronie dolotowej na obu bankach. Kupiłem X5 z USA nie rozbitą ale z świecącym czekiem. W USA zmienili wszystkie 4 cewki vanosow i poskładali pokrywy zaworów na silikon. Ja już wymieniłem uszczelki pod pokrywami i patrzyłem na rozrząd to blokady wchodzą ładnie. Nawet ściągałem jeden Vanos ale nie wiem jak go sprawdzić czy działa poprawnie czy się niewiedza. Bo po skasowaniu błędów vanosy działają w inpie na wolnych obrotach nawet po przygotowaniu też ale podczas jazdy po ruszeniu po 10 metrach jest takie dziwne (utknięcie silnika) i vanosy przestają działać. Jak zgasze i odpalę znowu żyją. BMW X5 E70 4.8 ma przejechane 160 tys km czy przy tym przebiegu mugl sie rozciągnąć łańcuchu a w USA ustawili rozrząd na znaki?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.