
wedkaa
Zarejestrowani-
Postów
38 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
-
Lokalizacja
Warszawa
Osiągnięcia wedkaa
Odkrywca (4/14)
0
Reputacja
-
Wedkaa przepraszam troche sie zagalopowałem i wrzuciłem Cię do jednego worka Ale to dlatego, że ciągle ktoś mi mówi, żebym poszukał mu BMW i najważniejsza zawsze jest nawigacja, skóra i koniecznie ksenon. Rzadko kto mówi, że chce auto zadbane z niskim przebiegiem. A jak ktoś dzwoni o auto to zaczyna rozmowę od słów "co zrobimy z tą ceną" Dziś sprzedałem swoje e90 LCI z 2009 roku z oryginalnym przebiegiem 47tys za 45tys zł - poszła do znajomego bo jak pomyślałem że na wiosne wystawie za 50 to każdy będzie marudził, że słaba wersja, w dodatku cos tam malowane to wolałem puścić "do swoich" w dobrej cenie Co do auta z linku wygląda na troszkę "umęczone" jak masz budżet do 40 tys to wydaje mi się, że znajdziesz coś ciekawszego. Czy Ty handlujesz autami?Tak wywnioskowałem z tego posta...
-
Za samochód też bym tyle nie dał, ale za BMW tak :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: EDIT: Coś ta temat auta. Kolego wedkaa nie denerwuj się, że tak piszą o tym aucie (mam na myśli cenę). Sam już tu trochę jestem i kilku napaleńców było co nie słuchali argumentów, a potem albo byli bywalcami działów z pomocą albo ich auta lądowały po miesiącu w ogłoszeniu (szczególnie zapadł mi w pamięć przypadek 540i, które na pożegnanie właściciel pogłaskał i coś tam jej po cichu powiedział). Cena zazwyczaj z czegoś wynika i zawsze daje jakiś pogląd na początek - rzadko jest tak że kupisz dobre auto za niską cenę, natomiast kupić szrota za dużą cenę też nie sztuka. Co do tego auta to przy tym przebiegu powinieneś zapytać o: - turbinę (jej żywot to tak średnio 160tkm) - dpf (przy ~170tkm komputer nakazuje jej kontrolę) - dwumasę Wszystkie powyższe rzeczy o ile nie są w należytym stanie powodują odczuwalne koszty. Oczywiście zależy to też gdzie się to robi (ASO/warsztat niezależny). Po samych fotach ciężko cokolwiek zauważyć - bardziej nadają się do forumowej galerii niż do oceny. Ja widzę pęknięty zdrerzak i brak dekielka na jednej z felg. Brakuje mi fotek silnika i siedzenia kierowcy. Co do telefonu do ASO, spróbuj w innym się coś wywiedzieć - może coś będzie o ile krakowski dealer wrzucał dane do bazy ogólnej. I mniej nerw :cool2: Może faktycznie trochę się spiąłem,ale zadałem zwykłe pytanie,a wszyscy nagle mnie napadają.Nie kupuje na siłę!!!Będę szukał,aż znajdę.Mam czym jeżdzić,nie spieszy mi się.Oczywiście nie ukrywam,że cena ma duże znaczenie,ale nie szukam "OKAZJI". Odnośnie tego auta to sprzedawca mówił o tym,że turbina była wymieniana niedawno na nową.O dpf oraz dwumasę nie pytałem. Informacje jakie uzyskałem od sprzedawcy: W 2008r. sprowadzony do Polski.Był uszkodzony lewy(pasażera) błotnik przód,drzwi,lampa,zderzak.Była malowana część zderzaka tył. Poza webasto wszystko sprawne.Miał jakieś problemy z elektryką stąd wizyta 2 tygodnie temu w ASO w Krakowie. Do wymiany tarcze i klocki przód,ma części daje z samochodem. Na pytanie czy podjedzie do ASO na sprawdzenie auta kręcił nosem bo ma 100km itp. ale twierdzi,że znają tam auto i można zapytać bo robił tam też serwis przy 200tys. Oczywiście to kwestia dogadania bo jeżeli się nie zgodzi to ja rezygnuje.Co by mi sprzedawca nie mówił i tak przed zakupem auto będzie sprawdzone w ASO. Spróbuje dowiedzieć się więcej w ASO w Warszawie.
-
Szroty z allegro psują rynek właśnie takim uczciwym sprzedawcą jak Ty.Tak jak już Ci mówiłem,gdyby to nie było kombi pewnie byśmy się dogadali. Popatrz teraz tylko z innej strony-tutaj wszyscy jak dotąd ocenili auto wyłącznie po jego cenie.Teraz Twoje stoi za 40 tys i nie możesz sprzedać.Po kilku miesiącach zjeżdżasz z ceny do tych 33 tysi i wtedy będzie podejrzana bo będzie za tania....Chory kraj.
-
Kolega ma po prostu inne kryteria wyboru samochodu: -czarny -xenon -navi i cena w granicach 30tys (tak śmiem domniemywać) 70% ludzi szukajacych e90 ma właśnie takie wymagania (no moze jeszczeskóra), reszta sie nie liczy. I nie trafiają do nich rzeczowe argumenty. darcyn wydaje mi się,że to Ciebie interesuje Cena,a nie auto.Szkoda,ze nie da się wstawić samych zdjęć bez ceny.Znaczy oczywiście da się,ale każdy znajdzie auto w necie...Jak dotąd niemal wszystkie posty opisują cenę pojazdu,a ja prosiłem o ocenę auta....Gdyby gościu chciał 50000zł - wszyscy by pewnie opisywali jaka ona cudowna. Bronx jakie argumenty?Jak narazie na 6 postów jedynie jeden mówi o stanie auta i za ten jeden wielkie dzięki Phonemania .Już dzwoniłem do serwisu w Krakowie bo ponoć tam samochód jest serwisowany,aby sprawdzić historię,ale niestety nie chcieli pomóc.Auto w Polsce od 5 lat u jednego właściciela,ale historia do 2008 powinna być bo sprowadzony z Niemiec także coś napewno się dowiem odnośnie przebiegu. Bronx_I poniekąd dobrze mnie rozszyfrowałeś...ale: -czarny - kolor ma znaczenie,ale nie koniecznie musi być czarny,srebrny też jest ładny -xenon - tak,na tym bardzo mi zależy -navi - nie ma znaczenia,to można dokupić za grosze,a i sprzedawca poinformował mnie,że ma z nią problemy cena - do 40 max jeśli będzie warta tej ceny Proszę o ocenę AUTA.
-
Data for vehicle identification number: WBAVC31050VB75053 Model description: 320D OL Market: Europa Type: VC31 E-Code: E90 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: M47/T2 - 2,00l (120kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Schwarz 2 (668) Upholstery: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT) Production date: 26.09.2005 Assembled in: Leipzig Code Serienausstattung Standard Equipment S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S851A Sprachversion deutsch Language version German Code Sonderausstattung Optional Equipment S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S200A Entfall Katalysator Diesel particle filter S240A Lenkrad Leder Airbag Leather steering wheel S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S465A Durchladesystem Through-loading system S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control S606A Navigationssystem Business Navigation system Business S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German S8SPA Steuerung COP Control unit COP Czy widzicie tu coś niepokojącego?
-
bono20002 Ty robiles przekladke silnika jesli dobrze kojarze,jak to sie sprawuje na dluzsza mete?Polecasz czy odradzasz?
-
Witam.Od bardzo juz dlugiego czasu szukam e30 318is jednak juz trace nadzieje na to,ze znajde cos ciekawego gdyz wszystko albo w gazie albo jakies po przejsciach i 99% oczywiscie "tjuning" :cry: Czy moze mi ktos powiedziec czym sie rozni (oprocz silnika oczywiscie) 316 lub 318 od 318 is?Pytam bo mysle o przelozeniu silnika od is-a np.do 316 i czy wtedy bede mial to samo co jak bym kupil is-a?Pozdrawiam
-
przemo tds mysle,ze jednak mozna cos znalezc interesujacego w okolicach 20000 gdyz Twoje autko jest tego przykladem.Jezeli bys sie zdecydowal sprzedac pare groszy taniej to daj jakis znak.Pozdrawiam!!!
-
Dzieki wszystkim za odpowiedzi jednak sa one tak odmienne,ze sam nie wiem co myslec.Jedyne wyjscie to przekonac sie na wlasnej skorze.Pozdrawiam!!!
-
Poprostu rewelacja :jawdrop: