Skocz do zawartości

Skajuu

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 Lift

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skajuu

  1. Ogólnie widzę że do ogarnięcia, tylko nie wiem gdzie podstawić podnośnik. VTG utrzyma? Na misce olejowej skrzyni troszkę strach bo jest plastikowa.
  2. Cześć wszystkim. Przymierzam się do wymiany poduszek skrzyni biegów, w zwiążku z czym mam parę pytań: Czy jest to do ogarnięcia samemu w garażu? I ile tych poduszek wchodzi pod automat z xDrive? W schematach widać tylko jedną poduszkę i wygląda to inaczej niż w autach z napędem na tył. Jaki polecacie zamiennik? Lemforder będzie dobry czy może lepiej oryginał? Z narzędzi mam wszystkie klucze, podnośnik typu żaba, kobyłki, 2 najazdy.
  3. Dzięki za odpowiedź. Autko ma nalatane 244k, przy 200k był przeprowadzony remont skrzyni i wymieniony cały olej. Jednak zdecyduję się na statyczną wymianę. Co do oleju - ile litrów na pełną wymianę? Zestawy ZF mają przeważnie po 7 litrów i nie wiem czy to wystarczy czy dokupić jeszcze kilka?
  4. Cześć wszystkim. W mojej e90 przyszła pora na pierwszą (w moim posiadaniu) wymianę oleju w skrzyni, xDrive oraz w dyfrach. Jako że sam nie mam warunków to muszę udać się do serwisu. Stąd mam kilka pytań: -Jaki olej do skrzyni polecacie? Tylko ZF cz Ravenol lub coś innego też będą dobre? Ile litrów oleju potrzeba i jak mniej więcej cenowo wychodzi za cały zestaw do wymiany? -Jaka wymiana będzie dobra? Statyczna czy raczej dynamiczna? -Jaki olej do xDrive oraz do dyfrów? I ile litrów wchodzi? Skrzynia to ZF 6hp19z. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
  5. Cześć. Ostatnio moje wtryskiwacze zaczęły dawać o sobie znać, mianowicie na zimnym silniku "dzwonią" przy dodawaniu gazu i generalnie bardziej słychać ich pracę. Pora coś z tym zrobić. Stąd moje pytanie: Warto oddawać do regeneracji czy lepiej zainwestować w nowe? Patrzyłem na filmy na YT, demontaż nie jest skomplikowany. Zwłaszcza, że 2 miesiące temu wymieniali mi rozrząd i demontowali wtryskiwacze, więc powinny wyjść bez oporu. Na co uważać przy demontażu? Oraz o czym pamiętać podczas tej operacji i przy montowaniu ich z powrotem? Czy trzeba jakoś czyścić gniazda? Macie jakieś przydatne rady? Nigdy nie grzebałem przy wtryskach, więc to mój pierwszy raz gdy będę coś takiego robił.
  6. Śruby raczej odpadają, końcówki nie są poprzecierane ani porysowane. Dla pewności mierzyłem dziś suwmiarką i nawet na maksymalnie wkręconej do tarczy śrubie w środku pozostaje jakieś 2cm wolnej przestrzeni. Chyba pozostaje tylko łożysko bo wszystko inne jest ok...
  7. U mnie problem występuje tylko przy niższych prędkościach i tylko przy skręcie w lewo. Też na początku myślałem że może to osłona tarczy, nawet odgiąłem ją w drugą stronę i nic to nie dało. Może to łożysko pada?
  8. Cześć. Ostatnio przy mocniejszych zakrętach w lewo lub przy pokonywaniu rond słychać z prawej strony dziwne przerywane obcieranie. Dzieje się to tylko przy skręcaniu w lewo. Zdjąłem prawe koła tylne i przednie. Żadnych śladów obcierania, tarcze jak i osłony proste nie skrzywione. Felgi nigdzie nie rysują jak i same nie są porysowane. Klocki w zeszłym roku były wymienione na nowe, problem pojawił się dopiero jakiś tydzień temu. Załączam filmik w którym troszkę słabo słychać,w realu jest to głośniejsze. Jakieś pomysły co to może być? Autko to e90 lift z xd 2009r. VID_20240710_182356.mp4
  9. Cześć. Posiadam E90 320d 177km z xDrive. Czy można napompować koła do mniejszej wartości niż podaje producent bez obaw o xDrive? Aktualnie posiadam tak jak podaje naklejka na słupku: Przód 225/40 r18 92Y (2,6 bar) Tył 255/35 r18 94Y (2,7 bar). Ostatnio po zmianie opon w warsztacie napompowali mi mniejszą wartość i jeździło się zdecydowanie lepiej, jednak czytałem gdzieś że inne ciśnienie niż podaje producent może się przyczynić do zepsucia xDrive. A wy jak myślicie?
  10. Cześć wszystkim. Jakie polecilibyście opony letnie z segmentu premium z aktualnie nowszych modeli? Muszę wymienić bo jedna uszkodziła się tak, że nie nadaje się już do naprawy a nie będę kupowałł tylko jednej skoro cały komplet ma już 3 lata. Chodzi mi o takie, które będą możliwie jak najbardziej ciche i posłużą długi czas. W oko wpadły mi dwa modele: Bridgestone Turanza 6 oraz Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Czy ktoś tu posiada takowe i mógłby się wypowiedzieć na ich temat? Lub może ktoś poleca coś ze swoich aktualnych? Autko to e90 lift z xDrive.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.