Skocz do zawartości

G15

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G15

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia G15

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Rok na forum Unikat
  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. CD. MaxiEcu ma podgląd parametrów w czasie rzeczywistym i są odczyty z obu sond NOx. Różnice między sondami przed a za dochodzą chwilowo do 50 %. Przy stabilnej jeździe na tylnej sondzie pokazywało wartość 25 ppm. Niestety na razie nie znalazłem w necie info jak te wartości mają się kształtować, jedynie, że SCR jest w stanie obniżyć NOx nawet o 90 %.
  2. Odnośnie CD9767, CD9763 CD9767 Brak komunikatu (wymaganie prędkości obrotowej przedniej osi, 69.3.4), nadajnik DDE, odbiornik DSC CD9763 Komunikat (żądanie prędkości obrotowej tylnej osi, 69.3.4) brakujący, odbiornik DDE, nadajnik DSC Opis kodu błędu Jednostka sterująca odbiornikiem rejestruje usterkę, gdy oczekiwany komunikat z jednostki sterującej transmisją nie zostanie odebrany. Tego typu usterki są zwykle spowodowane zakłóceniami w połączeniu magistrali pomiędzy dotkniętymi jednostkami sterującymi (łącze fizyczne). Warunki kodu błędu Warunki ogólne Napięcie zasilania od 9 do 16 woltów. Stan terminala Terminal 15 on Stan terminala Status PWF: Jazda Stan terminala Status PWF: Mieszkanie Warunki jazdy Uwaga: Oznaczenia stanu terminala lub stanu PWF mają zastosowanie w zależności od układu elektrycznego pojazdu. Warunek czasu błędu Kod błędu wprowadzany jest po uruchomieniu jednostki sterującej po maksymalnie 10 sekundach. Plan serwisowy Uruchom moduł testowy „Brak komunikatu analizy systemu magistrali”. W tym module testowym analizowane są wszystkie wpisy kodu błędu „Brak komunikatu” ze wszystkich jednostek sterujących. Umożliwia to lokalizację usterki w określonym obszarze (najbardziej prawdopodobna przyczyna usterki).W wielu przypadkach usterki występują tylko sporadycznie. Aby określić dokładną przyczynę usterki, należy przeprowadzić dodatkowe pomiary w oparciu o wyniki procedury analizy (zasilanie napięciem, zwarcie, słabe styki). Jeżeli identyfikacja jasnej i jednoznacznej przyczyny usterki okaże się niemożliwa, a wzór usterki będzie się nadal wielokrotnie pojawiał (powtarzające się naprawy), może być konieczna wymiana powiązanego okablowania, połączenia wtykowe lub jednostka sterująca. Uwaga: Jeżeli usterka pojawia się sporadycznie (brak konieczności ponownej naprawy) i nie otrzymano żadnych skarg klientów dotyczących problemu, wówczas wymiana odpowiedniej jednostki sterującej nie jest ani zatwierdzona, ani logiczna. Uwaga: Tego typu usterki pojawiają się zazwyczaj w dużych ilościach. Jeżeli wprowadzono tylko jedną usterkę związaną z brakującym komunikatem i nie występują żadne problemy związane z funkcją jednostki sterującej, wówczas usterkę można zignorować. Odnośnie 282A00 282A00 Katalizator tlenków azotu: Za mała zdolność gromadzenia NOx 282A00 Katalizator tlenków azotu, wydajność: Sygnały z sondy lambda nieprawdopodobne Opis kodu błędu Wykryto silnie postarzany lub zatruty katalizator tlenku azotu. Wydajność jest znacznie zmniejszona. Zużycie środka redukującego służy do wykrywania. Dodatkowo wykorzystywane są następujące sygnały: - Czujniki temperatury spalin - Czujniki tlenu - Czujniki tlenku azotu Warunki kodu błędu Warunki ogólne Monitorowanie odbywa się podczas jazdy z silnikiem w temperaturze roboczej. Należy aktywować czujniki tlenu i czujniki tlenku azotu. Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V. Stan terminala Warunki jazdy Warunek czasu błędu Usterka jest wprowadzana, jeśli została wykryta więcej niż następującą liczbę razy (licznik odrzucania usterek): 2 Plan serwisowy 1. Przeprowadź kontrolę funkcjonalną czujnika tlenu. 2. Sprawdź katalizator tlenku azotu pod kątem uszkodzeń mechanicznych. 3. Wymień katalizator tlenku azotu. Wpływ błędu Nic. Ostrzeżenia Światła ostrzegawcze Lampa kontrolna awarii Wiadomości Centrum sterowania Notatki serwisowe Katalizator tlenku azotu jest zainstalowany w filtrze cząstek stałych oleju napędowego. Po odnowieniu katalizatora tlenku azotu należy zresetować adaptacje układu wydechowego za pomocą układu diagnostycznego. Silnik B57, XDrive, 2018 r. Takie błędy pojawiły się w autku o przebiegu 97 kkm. Odczytane diagnoskopem MaxiEcu. Na desce nic się nie wyświetla. Te dwa pierwsze chyba nie takie straszne jak ten trzeci. Auto mam od kilku miesięcy. Razem z tym błędem odnośnie NOx jest wyczuwalny dziwny, lekko słodkawy zapach spalin. Auto jest traktowane raczej delikatnie, nie miało i mieć nie będzie żadnych ciptuningów ani innych destrukcyjnych działań. Chciałbym mieć w nienagannej kondycji wszelkie układy oczyszczania spalin. Po zakupie nie sprawdziłem ile było w zbiorniku AdBlue a przejechałem jakieś 5kkm i w tej chwili jest połowa zbiornika. Może coś za mało podaje tego mocznika i kat. się uszkodził ? Proszę kolegów o wypowiedzi w tym temacie.
  3. Śliczne BMW F30 w przepięknym, nietuzinkowym kolorze Liquid Blue. Jest się za czym oglądnąć. Dbane, garażowane, wszystkie wymiany na czas, szczegółowo zapisane. Olej co 10kkm, olej w skrzyni, moście, płyny. Kompletny rozrząd wymieniony niedawno u braci Fąfara, tylne amortyzatory również; są dokumenty. Felgi 18". Opony letnie Continental, zimowe Kleber Krisalp. Elektryczny hak. Setka w 7 sekund. V max - 230 km/h. Średnio 6,5 L/ 100 km ON. Radość z jazdy - nieustanna. Mocy ma więcej niż seria. Z mankamentów to felgi do lekkiej renowacji, z takimi kupiłem. Zapraszam z czujnikiem lakieru, etc. Można oglądać w Poznaniu albo w Luboniu. Zainteresowanych pasjonatów marki zapraszam do zadawania pytań w godzinach 9:00 - 21:00. Podaj swoją cenę. Wklej VIN na: bimmer.work Cena 47500 PLN https://sprzedajemy.pl/bmw-f30-w-pieknym-kolorze-liquid-blue-wym-rozrzad-poznan-lubon-4-6bea9f-nr71054363
  4. G15

    SWAP z N63 na B58 lub B57

    Jest taka opcja zrobić to co w temacie w modelu G15 i żeby działało a nie choinka na desce i gong co chwila ?
  5. Proszę użytkowników wersji 840d, G15 (G14, G16) o wpisywanie w tym temacie problemów technicznych jakie napotkali w swoich egzemplarzach. Proszę o podanie oczywiście pełnych danych - model, wersja, rok produkcji, przybliżony stan drogomierza, problem techniczny. Auta te mają już 5 lat, drogomierze w okolicy 100 kkm i dobrze mieć rozeznanie co je boli. Jest ich stosunkowo niewiele, bo w roku 2021 zarejestrowano w Polsce około 330 szt. 8er; z pewnością będą przybywać jak się okaże że może nie jest tak źle z awaryjnością.
  6. Witam wszystkich pasjonatów tej pięknej marki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.