Cześć Wszystkim,
Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem BMW GT3 z silnikiem 2.0 150km rocznik 2018. Kupiłem go z przebiegiem bliskim 260tys km. Również przez długi czas zastanawiałem się czy wymienić rozrząd czy nie... jednak po konsultacjach z kilkoma niezależnymi serwisami BMW zdecydowałem się na jego wymianę. Podczas tego zabiegu również wykonana została płukanka silnik, czyszczenie DPF, weryfikacja stanu wirnika turbiny.
Wcześniej wymieniałem olej w skrzyni, olej w dyfrze, oddałem samochód na akcje serwisową z chłodnicą EGR, gdzie również wymieniony został kolektor ssący, amortyzatory przód +tarcze+klocki. Po takich zabiegach grzechem było by nie wymienić rozrządu kóry "podobno" różni się tylko długością łańcucha względem N47.
Nadmienię, że samochód latał tylko po autostradach co wiadomo bardziej służy silnikowi i łańcuchowi rozrządu a widoczne było "wyciągnięcie" łańcucha porównując stary vs nowy (zdjęcia dołączam).
Także w mojej ocenie rozrząd w B47 należy wymienić w granicy 250-300tys km w dobrym serwisie który specjalizuje się w BWM.