Skocz do zawartości

Misza1554

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 3GT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Misza1554

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Tydzień na forum
  • Pierwszy post Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A czy możesz nadmienić co stało się z silnikiem? Opisz bardziej szczegółowo co sie wydarzyło i co było przyczyną ?
  2. Misza1554

    Silnik B47 opinie

    Ślusarczyk Auto Profesjonalny Serwis Samochodowy w Tarnowie
  3. Misza1554

    Silnik B47 opinie

    Cześć Wszystkim, Od 3 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem BMW GT3 z silnikiem 2.0 150km rocznik 2018. Kupiłem go z przebiegiem bliskim 260tys km. Również przez długi czas zastanawiałem się czy wymienić rozrząd czy nie... jednak po konsultacjach z kilkoma niezależnymi serwisami BMW zdecydowałem się na jego wymianę. Podczas tego zabiegu również wykonana została płukanka silnik, czyszczenie DPF, weryfikacja stanu wirnika turbiny. Wcześniej wymieniałem olej w skrzyni, olej w dyfrze, oddałem samochód na akcje serwisową z chłodnicą EGR, gdzie również wymieniony został kolektor ssący, amortyzatory przód +tarcze+klocki. Po takich zabiegach grzechem było by nie wymienić rozrządu kóry "podobno" różni się tylko długością łańcucha względem N47. Nadmienię, że samochód latał tylko po autostradach co wiadomo bardziej służy silnikowi i łańcuchowi rozrządu a widoczne było "wyciągnięcie" łańcucha porównując stary vs nowy (zdjęcia dołączam). Także w mojej ocenie rozrząd w B47 należy wymienić w granicy 250-300tys km w dobrym serwisie który specjalizuje się w BWM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.