Skocz do zawartości

barthodman

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 116i N45

Osiągnięcia barthodman

  1. UPDATE: Zauważyłem że wycie słychać niezależnie od prędkości, a przy obrotach silnika - wskazówka lekko ponad 1500. Jakieś pomysły?
  2. Cześć, spotkał się ktoś może z czymś takim: podczas jazdy, z reguły przy odpuszczeniu gazu i zwalnianiu słychać gdzieś z tyłu przez chwilę wycie. Jak jest raczej chłodno na dworze to rzadziej słychać, jak jest upał jak teraz to częściej, czasem też słychać podczas przyśpieszania. Przez chwilę zawyje i po chwili przestaje, zauważyłem że przy ok 60km/h najczęściej się pojawia i obroty ok 1500-2000. Dyfer daje znać że się kończy? Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy może z okolicy przegubu? Osłona była lekko uszkodzona i trochę przybrudzona smarem lub innym środkiem smarującym. Przebieg 145tyś. Raczej nie pałowana.
  3. Cześć wszystkim, czy może ktoś miał taki problem jak ja... Wsiadam do samochodu, wkładam pilota, radio zaczyna grać, ekran w radiu nie wyświetla informacji, zegarek tak samo, nic się nie wyświetla. Same przyciski działają, mogę zmieniać stacje, wkładać płytę itp, ale sam ekran nie wyświetla nic. Podświetlenie działa. Przejadę kawałek, zgaszę silnik, włożę ponownie pilota ekran działa. Nie jest to codziennie, ale ostatnio częściej się pojawiał ten problem. Kojarzy ktoś? BTW jak jestem przy radiu, mam złączę aux ale na radiu nie mogę wybrać go jako źródła dźwięku, kwestia zakodowania? Mógł trochę akumulator się rozładować wcześniejszemu właścicielowi bo dużo nie jeździł.
  4. Dzięki za odpowiedź Usterka staje się coraz bardziej uciążliwa więc muszę szybko z tym zrobić porządek, zaczyna ubywać coraz to więcej oleju, chociaż na komputerze różne wartości się pokazują, raz więcej raz mniej. Tylko zastanawiam się nad tym czy zdejmować głowicę, czy oddać do warsztatu który to zrobi bez zdejmowania głowicy - znalazłem swojej okolicy (Częstochowa) jeden warsztat który to robi, przez telefon stwierdziła ta osoba że daje 100% gwarancji że problem kopcenia ustąpi. Jak wymienialiście u siebie to którą drogą?
  5. To mój pierwszy post na forum, a zatem... Cześć Wszystkim! Od miesiąca jestem (mam nadzieję), że szczęśliwym posiadaczem BMW E87, 2004r, 116i, 115 koni. Przelotu ma 137km. Problem, jak się zdążyłem zorientować na forum, dosyć popularny. Rozgrzany silnik, stoję na dłuższych światłach trochę więcej gazu i zasłona dymna za mną, bardziej biała niż niebieska, takiego typowego smrodu palonego oleju też nie czuć. Na wylocie z rury wydechowej jest taki ślad jakby tłusty, jak w środku przejadę palcem to jest lekko zabrudzony na czarno. Według tego co znalazłem na forum to uszczelniacze zaworowe do wymiany. Zastanawiam się jedynie, czy przy tym przebiegu jest to możliwe, czy jednak szukać problemu gdzieś indziej... Samochód zanim go kupiłem to dużo nie jeździł. W ciągu ostatnich 2 lat jakieś 3k kilometrów. Zmieniłem olej, z tego co wiem to wlany jest motul 5w30, płukanki nie było. Sama jazda bez zarzutu, mocy nie brakuje, pod komputerem 0 błędów. Rozrząd wymieniony 3k km temu, jest na to papier a sam łańcuch jest napięty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.