Skocz do zawartości

Nessay

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Breslau

Osiągnięcia Nessay

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nessay

    Odmykanie klapy bagażnika!

    do gory sama Ci sie chyba nie podniesie, z tego co widzialem przy zamykaniu: delikatnie ja zamykasz a ona sama sie tak jakby dociąga i zamyka, przy otwieraniu podobnie.
  2. generalnie jak jezdzilem z sasiadem jego e38 to brakowalo mi jedynie w tym dzwieku basu - nie bylo go wcale, ale mozna to zrozumiec w koncu nie kazdy "premier" "biznesmen" jezdzi i slucha np hip hopu :) Wiec zamiast klucic sie czyje audio jest lepsze czy vw, opla czy bmw lepiej pogadajmy co zrobic zeby bylo ok :)
  3. Dzieki chlopaki za odpowiedzi i za nakierowanie mnie :) Tego wlasnie potrzebowalem :) Golf nie jest zlym autem jezdzi sie napewno o wiele bardziej komfortowo niz astra II i toyota corolla ale to auto miejskie i na trasy zeby szybko pognac sie nie nadaje za bardzo no chyba ze kupimy wersje 150 konna :) tak wiec po glebszym zastanowieniu dozbieram do jakiegos e38 i wrzuce sekwencje albo kupie cos z 330D :) zobacze w koncu kazda bimerka ma to cos! Pozdrawiam!
  4. hehe no wiecie sami jak to jest zauroczyć się :))) Chyba kazdy to przeżył chociaż raz i rozważał różne rzeczy :) Fakt faktem ze mniej wiecej wiem co mnie czeka, ale jak mowicie zebym dal sobie spokoj to chyba tak zrobie bo w koncu to stare auto... ale wiem na pewno ze kolejne bedzie to bmw :) te auto daje tyle przyjemnosci z jazdy co zadne inne 1. wyglad jak dla mnie ma klase 2. tylni naped 3. wykonczenie i prowadzenie Miód :) hmm ja nie chce 90 km w golfie :cry2:
  5. Witam Serdecznie :) Sluchajcie mam pytanie a wlasciwie prośbę o poradę w tej kwestii, aktualnie jeżdżę ok jednego roku golfem IV TDI 90km :) z 2000r. Jednakze po przejechaniu sie e32 ze znajomym ktory od dziecka jezdzi tylnonapedowcami i ktory to pokazal mi co "fajnego" mozna tym robic zastanawiam sie powaznie nad kupnem tego cacuszka :) oczywiscie przerobil bym ta jednostke na sekwencje, i kwote jaka bym wydal to do 16tys za samo auto. kwestia tego czy sie oplaca to kupowac, bo wiem ze zainwestowana kase nie odzyskam juz zapewne. Dodatkowo pewnie 10tys bede musial zainwestowac w to auto zeby bylo jak nowe. Lacznie na wydanie bede mial (na wszystko) ok 25tys przeliczylem ze jesli spali mi to maksymalnie 20L lpg, to miesiecznie do baku bede wlewal tylko 90zl wiecej niz do golfa IV, a wiadomo ze przyjemnosc z jazdy nieporownywalna. do czego mi sluzy aktualne auto: jazda po miescie, na studia, w weekendy trasa. Kolejna kwestia to zabezpiecznia jakie ma to auto: jako że byl by to moj pierwszy tylno napedowiec, wolal bym zeby mial przynajmniej kontrole trakcji a najlepiej DSC, zeby mnie nie obrucilo - wiadomo kazdy sie kiedys uczyl a tylny naped jest dosc niebezpieczny zwlaszcza zimą. Czy e32 mialo jakies zabezpieczenia kontrola trakcji/dsc? kolejna sprawa jak mozna podjechac w zimie pod np stroma gore gdzie przednionapedowiec daje rade? tylko łańcuchy? mowie w wypadku e32 - bez zabezpieczen. I kolejne pytanie gdzie moge wiecej poczytac o tym aucie jakis dokladniejszy opis co do zawieszenia, mozliwosci, komputera, silnika itp? Prosze o porade uzytkownikow :) I prosze nie pisać "było", bo przewertowałem prawie całe forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.