Skocz do zawartości

SzymiiSzyms

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318i n46b20

Osiągnięcia SzymiiSzyms

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Miesiąc na forum
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam posiadam BMW e91 z silnikiem n46b20. Wymieniłem w nim wszystkie przewody od płynu chłodniczego, ponieważ guma sparciała i przeciekały, wymieniona jest też pompa wody, termostat z obudową. Kiedy temperatura na zewnątrz zaczyna dobijać do 25 stopni (i więcej), to naturalne, że klima w nagrzanym samochodzie ze skóra jest czasem potrzebna. Jednak jak jadę na niej jakieś 5-10 minut samochód wywala mi żółta kontrolkę przegrzania silnika, a jak to zignorowałem (dla testu) to wyświetlił czerwoną. Dodam, że przy temperaturach nawet rzędu 35 stopni i w pełnym słońcu, ale bez włączonej klimy, silnik się nie grzeje Nie wiem czy to istotne, ale zauważyłem ze przy temperaturach rzędu nawet 15-18 z kratek wentylacyjnych do kabiny leci dalej bardzo ciepłe powietrze, mimo że temperaturę mam ustawiona na najniższa, plus ostatnio zauważyłem, że kiedy wyłącze wentylator w jadąc samochodem (czyli kiedy posiadam jakąś prędkość), z kratek wentylacyjnych nie wydobywa się w ogóle powietrze (sprawdzałem w kilku różnych autach i jednak coś zawsze lekko leci), ale totalnie nie wiem czy to ma jakiś związek. Prosiłbym o pomoc, bo trochę strach na trasę jechać latem.
  2. To napisze na nowo posta, jezeli faktycznie jest niezrozumiały. Przy okazji nie widzę tez funkcji edytuj
  3. Witam posiadam BMW e91 z silnikiem n46b20 wymieniłem w nim wszystkie przewody od płynu chłodniczego, ponieważ guma sparciała i przeciekały, wymieniona pompa wody, termostat z obudowa kiedy temperatura na zewnątrz zaczyna dobijać do 25 i więcej to naturalne ze klima w nagrzanym samochodzie ze skóra jest czasem potrzebna jednak jak jadę na niej jakieś 5-10 minut samochód wywala mi żółta kontrolkę przegrzania silnika a jak to zignorowałem dla testu to wyświetlił czerwona dodam ze przy temperaturach nawet rzędu 35 plus słońce bez klimy się nie grzeje nie wiem czy to istotne ale zauważyłem ze przy temperaturach rzędu nawet 15-18 z kratek wentylacyjnych do kabiny leci dalej bardzo ciepłe powietrze mimo ze temperaturę mam ustawiona na najniższa plus ostatnio zauważyłem ze kiedy wyłącze wentylator w jadącym samochodzie z kratek nie wydobywa się wgl powietrze (sprawdzałem w kilku różnych autach i jednak coś zawsze lekko leci) ale totalnie nie wiem czy to ma jakiś związek prosilbym o pomoc bo trochę strach na trasę jechać latem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.