Witam
posiadam BMW e91 z silnikiem n46b20. Wymieniłem w nim wszystkie przewody od płynu chłodniczego, ponieważ guma sparciała i przeciekały, wymieniona jest też pompa wody, termostat z obudową.
Kiedy temperatura na zewnątrz zaczyna dobijać do 25 stopni (i więcej), to naturalne, że klima w nagrzanym samochodzie ze skóra jest czasem potrzebna. Jednak jak jadę na niej jakieś 5-10 minut samochód wywala mi żółta kontrolkę przegrzania silnika, a jak to zignorowałem (dla testu) to wyświetlił czerwoną.
Dodam, że przy temperaturach nawet rzędu 35 stopni i w pełnym słońcu, ale bez włączonej klimy, silnik się nie grzeje
Nie wiem czy to istotne, ale zauważyłem ze przy temperaturach rzędu nawet 15-18 z kratek wentylacyjnych do kabiny leci dalej bardzo ciepłe powietrze, mimo że temperaturę mam ustawiona na najniższa, plus ostatnio zauważyłem, że kiedy wyłącze wentylator w jadąc samochodem (czyli kiedy posiadam jakąś prędkość), z kratek wentylacyjnych nie wydobywa się w ogóle powietrze (sprawdzałem w kilku różnych autach i jednak coś zawsze lekko leci), ale totalnie nie wiem czy to ma jakiś związek.
Prosiłbym o pomoc, bo trochę strach na trasę jechać latem.