Siema bmw e60 z active stering podwójna pompa wspomagania. Problem jest taki ze miałem ruszane zawieszenie do geometrii i gdy zrozruszali mi drążki to przestawiła się kierownica zrobiłem tak może z (70km i wtedy zaobserwowałem brak wspomagania) od tego czasu nie ma wspomagania na wolnych obrotach gdy doda się gazu wspomaganie jest. Po pojechaniu na geometrie ustawili mi kąty w samochodzie i teraz gdy przekręcę kierownica o 90 stopni wspomaganie jest potem juz jest cieżko i go nie ma na postoju na wolnych obrotach, podczas jazdy praktycznie tego nie odczuwać. Pompa nie wyje ani nic, magiel lekko stuka nic się nie poci najlepsze jest to że magiel i pompa po regeneracji pompa ma z 2miesiace moze zrobiłem na niej z 300km a magiel okolo 1.5rok temu regenerowany. Mechanik mówi ,że pompa daje dobre ciśnienie ale magiel już jest na wykończeniu i stuka przy coraz większym skręcie pompa nie jest wstanie ruszyć magla. Wspomaganie jest na ciepłym i na zimnym. Teraz czy to wina magla czy jakieś sito zapchane czy co. płyn wpomagania zielony 6767243 pompa wspomagania magiel niestety nie mam pojecia poniżej podaje vin auta WBANB31080B080584 Czy ktoś miał taki problem z was i jest w stanie mi pomóc.