Skocz do zawartości

Bmw.fanatyk

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330xd 2006

Osiągnięcia Bmw.fanatyk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie to jest bardziej pukanie niż szarpanie, przy szarpaniu chyba przyspieszanie nie byłoby jednostajne, tutaj nie ma z nim problemu ale jest te popukiwanie. Zmierzę obwód, dzięki za wskazówkę.
  2. A czy te pukanie może wynikać z np. niesprawnego czujnika położenia wału lub innego podzespołu? Pukanie występuje głównie powyżej 60 km/h. Powyżej 150 km/h dalej występuje, a wtedy auto już jedzie na samej tylnej osi.
  3. policzyłem, nie mierzyłem fizycznie
  4. Różni się o 0.4%, czy zabierając się za xdrive lepiej już wymienić wszystko czy tylko zużyte podzespoły?
  5. Witam Forum Jaki może być powód poszarpywania z przedniej osi w napędzie xdrive? Mechanik stwierdził, że czuć to tak jakby napęd co chwile się odpinał i podpinał. Po wyjęciu głównych bezpieczników (wtedy nie działają zegary, napęd itp) szarpanie przerywa. Jest to szarpanie/pukanie z okolic przedniej osi pod silnikiem. Olej w skrzynce VTG wymieniony 2 miesiące temu. Problem nie zawsze występuje i czasami sytuacja się uspokaja. Opony na przedniej osi to 225/40/18, na tylnej 255/35/18, opony marki premium kupione nowe w styczniu 2023. Aktualnie diagnoza padła na reduktor lub opony, ale pewności nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.