Witam serdecznie Jestem posiadaczem E38 740i i mam spory problem z wibracjami i stukiem w aucie, ale zaczynając od początku: Auto wpadało w bardzo duże wibracje na tyle duże, że nie dało się nim jeździć - szarpaki nic nie pokazywały żaden mechanik nie mógł mi pomóc więc wziąłem się do działania oto lista rzeczy które wymieniłem : - wahacze banany przód - łączniki i gumy stabilizatora przód - amortyzatory wraz z poduszkami i odbojami przód - tarcze i klocki przód - prostowanie i wyważanie felg - łożyska z piastami przód (po wymianie tych elementów kolosalna różnica) Po wymianie tych elementów wibracje mocno ustały na tyle że można już jeździć tym autem, z tym że ciągle są odczuwalne wibracje w przedziale 80-140 co lepsze słychać dziwny dźwięk jakby wibracje się nasilały i po sekundzie cisza i tak w kółko w równych odstępach czasowych, sprawdzałem dodatkowo elementy takie jak: - wał napędowy - krzyżaki - łącznik elastyczny - podpora wału Te elementy wydają się być sprawne - moje pierwsze pytanie ma ktoś pomysł co to może być? stuki Odnośnie głuchego pukania na wale napędowym sytuacja była taka że po lekkim ślizgu tak jakby złapało mi koło i przeskakiwało aż w końcu puściło i było okej do czasu, pojawiły się stuki (wcześniej też były słyszalne) z tym że częściej aż w końcu dyfer złapał i puścił - myślałem że problem sam się pokazał natomiast po wymianie dyfra na używany po jednym dniu przy dodaniu gazu słyszę mocny stuk jakby znów na wale - ciekawostka jest że nie zawsze - i kolejnym moim pytaniem jest czy element taki jak półoś lub skrzynia automatyczna mogą pukać przy dodawaniu gazu? Jedno pojedyncze puknięcie - a może te dwa problemy są połączone? Już nie wiem gdzie szukać przyczyn jeżeli ktoś ma jakieś pomysły piszcie błagam - odrazu będę sprawdzał i pisał na bieżąco - pozdrawiam!!