Skocz do zawartości

Janek93

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 Touring 2010 320d N47 RWD
  • Lokalizacja
    Głogów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Janek93

  1. Zauważyłem że samochód bardzo mocno dymi na biało po odpaleniu, przestaje dymić po rozgrzaniu, czy może mieć to związek z problemem z układem paliwowym? Auto posiada DPF i Katalizator.
  2. Dzięki za zainteresowanie tematem. Filtr paliwa wymieniony na nowy jak i cała reszta filtrów olej itp... robiłem to sam więc 100% pewności że to nie wina filtra. Też mi się tak wydaje że pompa powinna startować od razu a nie tak jak w moim przypadku wcale, słychać ją tylko i wyłącznie po wymuszeniu pracy za pomocą bimmer-toola. Dlatego potrzebowałbym wiedzieć czy jest możliwość zakodowania pompy w taki sposób jak pisałem wyżej. Jeszcze się zastanawiam czy to nie przypadkiem początki końca pompy wysokiego ciśnienia?
  3. Ktoś może jednak miał podobny przypadek?. Jest możliwość zakodowania pompy paliwa w baku tak żeby uruchamiała się np na 8 sekund po włączeniu zapłonu? to rozwiązało by po części mój problem.
  4. Witam. Pół roku temu kupiłem E91 320d 2010r. N47 184KM. Zaraz po zakupie zauważyłem że jak auto stoi kilka dni to musi chwilę pokręcić zanim odpali. Im dłużej stoi tym dłużej musi kręcić, z dnia na dzień odpala od strzała. Jeśli wymuszę bimmer-toolem pracę elektrycznej pompy paliwa auto odpala normalnie nawet po kilku dniowym postoju. Czy miał ktoś podobny problem lub wie z jakiego powodu może cofać się paliwo i jak ten problem rozwiązać? Proszę o pomoc i pozdrawiam. Ps. W silniku jedyny błąd jaki jest to 4522 - błąd sterownika świec, sterownik i wiązka były podmieniane a błąd pozostał, ale sądząc po zachowaniu auta to nie jest problemem.
  5. Czyli rozumiem że jak go zresetuję bez prania to nic się nie stanie przy tych wartościach jakie mi wyszły na teście ciśnień?
  6. Witam. W piątek po wypalaniu filtra DPF pojawił mi się błąd 244800 i 2449800 czyli błędy informujące o zapchanym filtrze DPF. Z autem nic się nie dzieje, nadal ma moc tylko pokazuje komunikat o sprawdzeniu silnika w serwisie. Zrobiłem pomiar ciśnienia wstecznego i w załączniku wrzucam ich rezultat. Według tego co pokazuje BimmerTool wyniki są w normie. Auto ma przejechane 255000km, Popiół 65,5g. Pytanie czy oddawać DPF do prania czy "zaprogramować" tylko nowy DPF i jeździć dalej?
  7. Temperatury oczytywałem zarówno przez bimmertool jak i przez ukryte menu na zegarach i są takie same. Także teraz pytanie czy ten silnik ma się tak długo rozgrzewać czy termostat jest uszkodzony.
  8. Witam. Posiadam BMW F31 320d N47 z listopada 2012r. Moje auto długo się grzeje, tj dzisiaj przy około 1stC auto po przejechaniu około 14km osiągnęło 70stC oleju i tyle samo wody, następnie woda stała w miejscu a olej bardzo powoli rósł, dopiero po przejechaniu około 33 kilometrów osiągnąłem stan temperatury oleju 100stC i wody 90stC. Natomiast gdy jest temperatura poniżej zera to auto nie osiąga stanu temperatury nawet po przejechaniu 40kilometrów w jedną stronę do pracy (chyba że mu się pomoże dynamiczną jazdą). Sprawa wygląda tak że auto grzeje się dość szybko do około 68stC wody i później woda staje w miejscu i rośnie sama temperatura oleju aż do zagrzania oleju do około 95stC i dopiero wtedy rośnie temperatura wody do 90stC, pytanie czy takie długie rozgrzewanie auta i zachowanie temperatury wody jest normalne czy termostat zbyt szybko się otwiera, dodam że gdy auto osiągnie właściwe temperatury to utrzymuje je bez problemu. Jeszcze mam pytanie czy w N47 jest jeden czy np dwa termostaty? Proszę o pomoc bo nie wiem czy kupować nowy termostat...
  9. Witam. Mam trochę inny problem ponieważ nie dało się u mnie ustawić zbieżności kół ze względu na zapieczone końcówki drążków i drążki, zamówiłem nowe końcówki wraz z drążkami, tylko nie wiem czy dam radę sam odkręcić te drążki czy nie potrzeba do tego jakiegoś specjalnego klucza? a jeśli tak to jaki rozmiar. Pozdrawiam.
  10. Podpinam się pod pytanie kolegi wyżej, z tym że ja mam F31 z 11/2012 i rozszerzone zegary + HeadUp i navi professional, czy zegary led z polifta będą działały i czy da się to ogranąć samemu np. za pomocą Bimmercode?
  11. Wahacze te z tymi wielkimi tulejami wymienione na nowe, końcówki drążków zdrowe, hamulce były czyszczone ale i tak na weekend zaczynam urlop więc je rozbiorę wyczyszczę, komplet tłoczków uszczelek prowadnic itp już czeka na montaż. Dzisiaj za to zauważyłem że tylne amortyzatory się skończyły praktycznie (chciałem wymienić ich odboje) podczas próby wymiany odboji okazało się że tylne amortyzatory nie wysuwają się do wduszeniu więc nadają się na złom, pytanie tylko czy to może mieć wpływ na bicie podczas hamowania. Po wymianie amortyzatorów i odnowieniu zacisków dam znać czy problem udało się rozwiązać. Pozdrawiam.
  12. Wymienione na nowe i nadal to samo.
  13. Felgi sprawdzone i wyważone, opony nówki, na zimówkach było to samo.
  14. Witam. Mam problem który polega na tym że jak hamuję to występują drgania/bicie na karoserii którego nie czuć na pedale hamulca. Występuje to podczas hamowania z prędkości około od 40kmh do 100kmh, ten efekt pojawia się nie zawsze i jest wyczuwalny szczególnie podczas delikatnego hamowania. Pomierzyłem bicie tarcz i piast i jest w normie, porozbierałem poczyściłem zaciski/jarzma i nasmarowałem prowadnice, niestety nic to nie dało. Auto było przetarte lewym bokiem przez poprzedniego właściciela (lewa tylna felga była też przetarta), tylko czy to może być powód występowania bicia?. W zawieszeniu nie widać luzów, nic nie stuka, auto prowadzi się pewnie. Proszę o pomoc bo zabija to przyjemność z jazdy tym samochodem... Pozdrawiam.
  15. Witam. Mam możliwość kupić felgi z zimowymi oponami z BMW F11 o parametrach wymienionych poniżej, czy te felgi z oponami podejdą bez problemu do BMW F31? Felgi Styling 350 18" 8,5j ET30 + 9j ET44 Opony 245/45/18 Proszę o podpowiedź i z góry dziękuję. Edit. Dzisiaj byłam u wulkanizatora założyć nowe opony na felgi. Zdziwiłem się mocno gdy wulkanizator powiedział mi że jest lekki naciąg, pytanie czy na takim naciągu można jeździć i nic się nie stanie czy szukać węższych felg? poniżej parametry felg i opon. Dodam tylko że są to felgi od F11. Opona: 225/45/18 Felga: 8Jx18 IS30
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.