Skocz do zawartości

Piotrekrtx

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525D 2005

Osiągnięcia Piotrekrtx

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie! Mam dość nie typowy problem z BMW E61 525D Samochód podczas jazdy gdy się nagrzeje , zazwyczaj po przejechaniu 15km, nagle zgaśnie, nie pojawiają się zadne błędy na desce rozdzielczej, po czym auto odpala normalnie Po zgaśnieciu po tych 15km, gdy auto się nagrzeje moge zrobic autem 100km i wszystko jest git Autko jezdzi normalnie, nie brakuje mu mocy nie ma zadnych spadków mocy podczas jazdy Czy ktoś się spotkał z takim problemem u siebie? Rzeczy które podmieniłem - Zawór regulacji CR - nowy z orginału - Regulator napięcia ori Valeo - Wszystkie wtryski dałem do sprawdzenia, 2 okazało się że mocno lały, włożyłem dwa inne po regeneracji - Sterownik silnika wraz z głownym przekaznikiem zasilania sterownika ( niebieski przekaznik ori ) - Wiązki przy podszybiu sprawdzone, przy wtryskach tak samo - Przepustnica zrobiliśmy na OFF, motor nadal gasł - ECU został sclashowany, myślałem że ktos usunął błędy permamentnie, więc został wgrany nowy soft ori z strony bmw! - Filtr paliwa wymieniony Czy ktoś ma jakiś pomysł, żeby mi jakoś pomóc?
  2. A miałeś jakieś błędy w ecu? Jak Ci gasła?
  3. Witam serdecznie Mam taki dość nie typowy problem z moim bmw e61 Auto potrafi nagle zgasnąć podczas jazdy, czasami po 20km, czasem po 50/100/300 Samochód odpala po zgasnieciu bez problemu , jezdzi się git bez jakichkolwiek przerywań, szarpań itd ma moc Błędów zadnych nie ma w ECU - Ecu zostało sclashowane na ori ( Myśleliśmy że ktoś usunął jakiś błąd perm.. ) Czy ktoś spotkał się z czymś takim, bo już nie daje rady..
  4. Bo dziwne jest to, że nie daje zadnych oznak jak zgaśnie auto nagle
  5. Czyli wtryskiwacz nie dawał by błędu ?
  6. Witam serdecznie! Mam taki nietypowy problem, z moim BMW E61 2005r 2.5 d 177km Samochód gaśnie podczas jazdy co 50/100km Nie traci na mocy, obroty nie falują po prostu sobie zgaśnie, odpale i jadę dalej bez najwiekszego problemu Komputer nie wykazuje zadnych błędów, były właściciel mówił że był błąd niskiego ciśnienia na listwie cr jak był u elektryka Zawór regulacji cr wymieniony na nowy z Bosch, taki sam jak orginał , niestety nie pomogło Czy ktoś jest mi wstanie pomoc ? Dodam że były właściciel gadał coś o uszkodzonej sondzie lambdzie , i o tym niskim cisnieniu na listwie, lecz zadnych błędów na komputerze nie ma INPA/ISTA
  7. Witam serdecznie ! BMW E61 525D M57D25 177KM Podczas zakładania kolektora ssącego z nowymi uszczelkami, nadarzyła mi się bardzo przykra sytuacja.. Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego, lecz nie byłem pewien że tam trafiłą I odpaliłem silnik na dosłownie 30sek, i z korka wlewu oleju słuchać takjakby tą podkładkę jak gdzieś podskakuje Czy ktoś może ma pomysł jak wybrnąć z tej sytuacji? Chyba będę zmuszony zdjąć głowicę Pytanie najważniejszę, jak zablokować rozrząd, wał napędowy w tej jednostce, zeby bez najmniejszego problemu zdjąc głowicę? Jezeli taki temat już się pojawił przepraszam z góry Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.