Witam wszystkich. Mam problem z moim e92 320d n47 z 2010 roku. Samochód ma tendencje do "dławienia się" na wolnych obrotach, najczęściej dzieje się to na zimnym silniku kiedy obroty spadają poniżej 1000 obrotów, podczas proby dodania gazu obroty wskakują max na 1200 zaczyna trząść całym samochodem a z rury wydechowej leci kupa gęstego białego dymu, po paru/parunastu sekundach problem znika. Przed zmianą filtra paliwa działo się to bardzo często i samochód gasł, po wymianie filtra nie gaśnie i dzieje się zdecydowanie rzadziej. Oddałem samochód do mechanika ale rozkładają ręce, jedyna ich propozycja to sprawdzenie wtrysków ale stwierdzili ze to wcale nie musi być problemem. Komputer nie pokazuje błędów, ciśnienie paliwa na listwie cr w normie, turbo też ok. Poza tym auto normalnie jeździ, nie ma spadków mocy, nie kopci. Może ktoś ma jakiś pomysł i może coś podpowiedzieć. Z góry dziękuję za każdą udzieloną pomoc.