Skocz do zawartości

Bidon47

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E92 325i
  • Lokalizacja
    Jeżyce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bidon47

  1. a jezeli chodzi o normalny dobor opon do tych felg co dodałem?
  2. Okej, dzięki za odpowiedź. Znalazłem także felgi o takim rozmiarze 19x10.0 5x120 ET30 19x9.0 5x120 ET30 Czy uda się dobrać rozmiar oponki do takich felg? Zastanawiam się natomiast czy et30 nie będzie za bardzo schowany w budzie. Idealnie by bylo gdyby delikatnie felga wystawala poza obrys, ale to naprawde delikatnie, lub byla na równi
  3. Witam kolegów, Mam problem z doborem opon. Tzn kompletnie nie wiem jakie dobrać do felg o rozmiarze: 19x10.0 5x120 ET15 - Tył 19x9.0 5x120 ET20 - Przód samochód: e92 Felgi są dosyć szerokie i zastanawiam się czy nie będzie problemu z obcieraniem (nie powinno ale wciąż gdzieś to mam z tyłu głowy). Stąd pytanie czy lekki naciąg będzie lepszym wyborem, jednakowóż nie chciałbym pogarszać warunków prowadzenia. Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie, Czy ma ktoś w posiadaniu plik xdf do sterownika msv80? (325i 2007 2.5 aut)?
  5. Jeszcze takie jedno pytanie. Czujnik temperatury płynu chłodniczego znajduje się na przedzie silnika, tuż pod filtrem oleju. Natomiast gdzie znajduje się czujnik temperatury oleju? Nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat. Silnik: n52nb25 EDit: Okej, jednak znalazłem. Czujnik temperatury oleju znajduje się w czujniku poziomu oleju
  6. Sorki, nie sprecyzowałem. Oznaczenie silnika to n52k. Dodatkowo do pracy mam zaledwie 5km, więc to też może ma wpływ na zwiększone spalanie. Na pewno podepnę go do kompa i sprawdzę czy wywala jakieś błędy. Jakieś inne pomysły jak to sprawdzić? Z tego co wiem to n52k nie posiada NOXa. I czy odczyt temperatury silnika przez sterownik, odbywa się za pomocą czujnika temp oleju czy w inny sposób, i czy na tej podstawie on ustala ile paliwa ma dostawać. Przyznam że zauważyłem, iż chmurka z rury jest dość wyraźna ale też bez przesady. Dzięki za pomoc
  7. Cześć, zauważyłem w swoim bmw, że nawet po dłuższej jeździe wskaźnik temperatury oleju praktycznie nie podnosi się z 70 stopni Celcjusza. Zakładam, że opcje są dwie: niesprawny czujnik temperatury oleju lub walnięty termostat i cały czas jest otwarty przez co silnik się nie dogrzewa. Bardziej skłaniał bym się w kierunku czujnika temperatury oleju, gdyż ogrzewanie jest i to całkiem szybko po odpaleniu (mamy zime aktualnie tak dla przypomnienia). Druga sprawa: Czy to możliwe, że przez błędne odczyty czujnika temperatury oleju, auto jeździ ciągle na bogatej mieszance paliwowej? Bo aktualne spalanie w jeździe po mieście (gaz tylko muskam dużym paluszkiem u nogi) wynoski około 18L/100km. Rozumiem że to jest spory silnik i on będzie palił, ale spodziewałbym się raczej wyniku w okolicach 13L/100Km. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.