Skocz do zawartości

PAWELEK..

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    radom

Osiągnięcia PAWELEK..

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. dzeki za odp. mi tez tak sie wydaje ze to z maglownicy dochodzi ten stukot, tylko czy to ma plyw na to trzesienie sie kierownicy przy hamowniu(?). przy zapalonym silniku kiedy chodzi wspomaganie maglownicy nie slychac ani nie ma problemu ze sciaganiem samochodu na boki wiec chyba to nie jest taki palacy problem jesli chodzi o jej regeneracje...(?), a to ze kierownica sie trzesie to chyba te tarcze, bo wlasnie tylko przy hamowoniu jest ten obiaw..;( tak wiec tak jak pisaliscie to chyba dwie inne sprawy chociaz mysle ze ten stukot w maglownicy to moze byc sprawka niewyleczenia tych tarczy, jutro jade do "specow" to moze beda wiedziec co dalej,,,
  2. zakupilem e36 1.8 i przy hamowaniu kierownica dostaje drgawek, przy jezdzie jest ok samochodzik nie ucieka na boki dobrze sie prowadzi i kierownica nawet nie drgnie, a jak naciskam na hamulec dostaje dosc mocnych drgawek. sprawdzalem na postoju przy zgaszonym silniku przy skrecaniu kierownica slychac stuki, wychodzi ze to w ukladzie kierowniczym(bo tak namierzylem ten odglos) po szarpalem tez kola na boki i kierownica lata w te i wte i tez co jakis czas sie ozdywa taki stuk gdzies w przekladni sam nie wiem mysle ze to moze byc przyzyna tego drgania przy hamowoniu, tylko co to jest i gdzie szukac pomocy... bede wdzieczny za info
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.