Skocz do zawartości

Veruse

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D

Osiągnięcia Veruse

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Veruse

    E39 - Światła przednie

    Okej okej, to właściwie chyba wszystko co chciałem wiedzieć. Dzięki wszystkim za pomoc.
  2. Veruse

    E39 - Światła przednie

    Być może, nie neguje tego. Ale jak odpowiesz mi na to że zarówno w dowodzie jak i na wielu stronach podawana jest moc, jakoby to był polift, ktoś się pomylił, czy może chwile przed znanymi nam wszystkim zmianom w lifcie, montowano już delikatnie mocniejsze m57d30? Chyba wolałbym założyć już te poliftowe.. No nie ukrywam że mi się bardziej podobają, natomiast nadal nie wiem czy będą one p&p. Bo to jedyne moje zmartwienie.
  3. Veruse

    E39 - Światła przednie

    Będąc szczerym, te autopoziomowanie i tak w większości przypadków nie działa tak jak należy, dużo o tym czytałem i czytałem opinie innych, że zanim się to ruszy to juz dawno będzie niepotrzebne. Jedyne co jest to ten charakterystyczny ruch, dół-góra i powrót gdzieś pomiędzy, chociaż wyjeżdzając dziś spod domu, miałem wrażenie jakby się ruszyło dół-góra i po chwili zeszło trochę do dołu, tak jakby sobie poprawił poziom świecenia (przed wyjazdem wypakowywałem pare rzeczy które ważyły swoje, więc może jest coś na rzeczy) Co do używanych hella, widziałem że nawet takie w ok stanie są po 1.200zł, więc nie ma tragedii. Kwestia tego, czy się opłaca. Ogólnie to jest tak, że jest to 2000' z końcówki maja, natomiast moc jaka jest podawana na każdej stronie, to 142KW, wiec wygladaloby jakby miałby być to polift, albo jakaś przejsciówka? dziwna sprawa ogólnie, którą chciałbym poruszyć w innym temacie. Xenonów po VINie nie mam, a dla pewności sprawdziłem pare innych z rocznika 00' oraz 01/02' i tam też nie zawsze się pojawiał xenon. Fakt mógł ktoś sobie dołożyć. Ale przy tych rocznikach śmiem wątpić.
  4. Veruse

    E39 - Światła przednie

    A więc tak.. Niestety wychodzi na to, że są to lampy DEPO. Widać logo na kloszu.. Żeby nie było, wrzucam zdjęcia jak to wygląda od środka, ze zdjętymi gumami. Bardziej opłaca się chyba kupić oryginalne Xenony Hella, tylko pytanie. Czy trzeba coś rzeźbić w kablach, czy p&p?
  5. Veruse

    E39 - Światła przednie

    Ale z tego zdjęcia nie wynika jak wygląda front lampy. Spoko, postaram się zrobić fotę i wrzucę tutaj.
  6. Veruse

    E39 - Światła przednie

    Problem z zidentyfikowaniem lampy, czy jest ona oryginalna, czy jest jakimś tanim śmietnikiem. Każde zdjęcie poliftowej lampy które widziałem, albo miało takie charakterystycznie wystające kostki do góry. Albo przetwornicę, u mnie obu tych rzeczy nie ma. Stąd pojawienie się tego post. To co jest na zdjęciu przedstawionym w poście, przedstawia to samo co mam u siebie, niczym się nie różni.. Mam soczewki oraz ringi. No i stąd też dopytam bo nie umieściłem tego w temacie. Czy xenon ma prawo działać bez przetwornicy? moje świecą nie najlepiej, rzucają bardziej żółtą barwę. Ale widać ze soczewki mają już troche za sobą bo są troche zamglone. . Resztę tekstu usunąłem, lepiej zostawić to na inny temat.
  7. Veruse

    E39 - Światła przednie

    Cześć, od dłuższego czasu mam E39 i niedawno zacząłem interesować się tematem lamp, ponieważ wypadało by je zregenerować gdyż poziom świecenia zostawia dużo do życzenia. Podczas kupna swojej nie zwracałem zbytnio uwagi na przednie lampy, czy są oryginalne itd. Bo nie byłem w ten temat tak zagłębiony. Moje lampy wyglądają jak te z polifta. Nie mam zdjęcia, natomiast lampy od środka wyglądają tak jak z tego ogłoszenia, czyli praktycznie puste w środku. Od siebie dodam, że nie ma przetwornic, jedynie znalazłem pod lampami jakieś małe plastikowe coś, co ma wybite numery. Chyba jest wpięte do lamp, ale nie mam pewności. A gumy ktore zabezpieczają lampe od środka, są po prostu zwykłymi okrągłymi gumami, nie ma żadnego otworu która by mogła przepuścić kabel od przetwornicy do niej. W skrócie, 1:1 to co na zdjęciu wyżej. Czy lampy które opisałem, mogą być oryginałami, czy jakimiś zamiennikami?
  8. W sumie racja. Ale właściwie to nie było tematu, przed chwilą jeszcze raz zdesperowany podbiłem do drzwi... I ku mojemu zdziwieniu drzwi się odblokowały.. Magia
  9. Fakt, chyba to będzie jedyne dobre wyjście.. Tylko z tym będę musiał zaczekać. Wczoraj zauważyłem że padł akumulator i na jego ostatkach sił zamknąłem auto, dziś chciałem go podładować więc chcąc otworzyć mechanicznie nic się nie zadziało. Wcześniej zdarzało się otwierać parę razy mechanicznie i za każdym razem się otwierało. Dodam że bagażnika nie idzie otworzyć z klucza gdyż jest zablokowany. Trochę lipa ale podobno można podać napięcie na lampkę od tablicy i powinno się dać otworzyć auto centralnym. Ta, słyszałem o tym sposobie, ale myślałem czy może nie spróbować podpiąć się pod kamerkę cofania, bo takową posiadam. Tylko wyjąć jej nie wyjmę, więc nawet nie wiem czy zatrybi
  10. Fakt, chyba to będzie jedyne dobre wyjście.. Tylko z tym będę musiał zaczekać. Wczoraj zauważyłem że padł akumulator i na jego ostatkach sił zamknąłem auto, dziś chciałem go podładować więc chcąc otworzyć mechanicznie nic się nie zadziało. Wcześniej zdarzało się otwierać parę razy mechanicznie i za każdym razem się otwierało. Dodam że bagażnika nie idzie otworzyć z klucza gdyż jest zablokowany.
  11. Jak mogę to sprawdzić czy nadają sygnał? jestem w tym totalnie zielony... Co do pilota, pisze na nim 433Mhz Tutaj fotki tej płytki. Wygląda jak wygląda... No i właśnie ciągle nurtuje mnie jedno i to samo pytanie, czy ona w ogóle działa, bo patrząc na nią to nie wygląda zbyt dobrze https://i.imgur.com/LL1WLwP.jpg https://i.imgur.com/OkgCBlq.jpg Może warto pomyśleć o zakupie nowej? o ile jeszcze sie taką samą gdzieś znajdzie.
  12. Wydaje mi się że fabryczny, samochód jest z 2000r więc dziwne jakby nie miało oryginalnie centralnego.. Dodam jeszcze, że zamykanie i otwieranie na przycisku w konsoli środkowej działa za każdym razem. Jeżeli to istotna informacja, no to mam dwa kluczyki z akumulatorem, widziałem że w jednym była wymieniana bateria, o oznaczeniu LIR2025 3.6V. Istniały w ogóle bez fabrycznej centralki? wiem że były bieda wersje bez tylnych el. szyb..
  13. Cześć, od jakiegoś czasu posiadam E39, od początku zakupu nie działało w niej otwieranie i zamykanie z pilota, sprawdzałem miernikiem i wychodziło ok 3.30v płytka jest w paru miejscach delikatnie czymś jakby, zalana ale jest to taka dziwna struktura, bez najmniejszego problemu da sie to zdjąć, ale nie wydaje mi się by to miało jakiś wpływ na to. Próbowałem kodować ale bez rezultatów, może powinienem kodować innymi sposobami aż do skutku? ma ktoś jakieś pomysły co na to poradzić? albo jak jeszcze inaczej to zakodować? Aktualnie jestem skazany na otwieranie z klucza, wsadzając do zamka...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.