Skocz do zawartości

dewix223

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330D 2007 M57N2

Osiągnięcia dewix223

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. problem rozwiązany, śruba a dokładniej główka była za długa i haczyła o intercooler. Tak się wyrobiło że zaczęło puszczać płyn. Także zakładać oryginalną chłodnicę, albo oryginalną śrubę spustową, która oczywiście pasuje w zamienniku :cool2:
  2. witam serdecznie BMW E92 automat coupe 3.0D 330D 2007 M57 231KM ostatnio przydarzył mi się mały incydent w postaci wycieku płynu chłodniczego. No to co - pod kanał, ściągamy osłonę, sprawdzamy skąd. Wymontowałem intercooler, sprawdzam dół chłodnicy wody i dostrzegam kropelkę na tulejce do spuszczania płynu. Przetarłem do sucha bo chciałem być pewny czy to na pewno stąd coś leci. Odpaliłem złomka, chwilę pochodził, zgasiłem go. No kurde nie leci... po 5 minutach postoju i dalszych oględzinach dołu nagle ciurkiem zaczął lecieć płyn z tulejki. Oczywiście odkręciłem tulejkę, sprawdziłem czy nie jest gdzieś uszkodzona ale wydaje się jak najbardziej ok. Niepokoi mnie natomiast miejsce gdzie ta tulejka wchodzi. "Grzbiet" albo raczej miejsce gdzie ta tulejka wchodzi praktycznie przy dokręcaniu jest ruchomy co wywołało mój niepokój. Poszperałem trochę w necie no i znalazłem. Tulejka wchodzi do śruby spustowej. Teraz pytanie najważniejsze. Czy ja ten element mogę wymienić? jeśli tak, to jak to ogarnąć? Jeżeli śruba spustowa jest wymienna to czy wejdzie do mojej chłodnicy? Wsadzony zamiennik firmy NRF. Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.