Skocz do zawartości

motokomando

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530D 2001

Osiągnięcia motokomando

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Co to tych błędów nie była to inpa tylko znajomy podjechał z programem diagnostycznym na szybko i pokazało właśnie błąd niskiego ciśnienia na listwie, a co do pompy w zbiorniku podpiąłem do niej na krótko przewód paliwowy i na zapłonie oraz podczas próby odpalenia nic paliwa z niej nie poleciało więc być może po prostu nie podaje na progową ta ze zbiornika dobrze myślę? napięcie do niej dochodzi, mierzyłem na złączce i pompe progową słychać i gdy ucichnie napięcie na złączce od pompy w zbiorniku znika, chyba po prostu za tydzień wyjmę te pompę ze zbiornika i zobaczę czy na krótko da jakies oznaki życia. Jeszcze dzień przed awarią na chwile podniosła sie wskazówka ilości paliwa w zbiorniku o dobre 10l ale to tylko na chwilke wcześniej też potrafiła przekłamać ale nie jakoś drastycznie lub po prostu podczas jazdy nie spadała a po ponownym odpaleniu juz pokazywała mniej może to pierwsze oznaki końca były
  2. Po podpięciu pod komputer wyskoczył błąd niskiego ciśnienia na listwie, może to być wina pompy cr albo jej zaworu regulacji ciśnienia lub czujnika ciśnienia tego na końcu listwy?
  3. Właśnie próbuje ogarnąć program, a czy po przekręceniu kluczyka nie powinno byc słychać tej pompy w zbiorniku?
  4. Teraz po dolaniu pokazuje 0.0/23.2/23.2L
  5. Dolałem dziś 10l ropki i nic dalej to samo pali tylko na chwile z plaka, zastanawia mnie czy to nie będzie jednak pompa progowa, słychać ją dość długo po przekręceniu kluczyka.
  6. Możliwe że pompa bez żadnych objawów wysiadła, fakt mam około 15l paliwa w baku ale wcześniej nie było z tym problemu.
  7. Witam napotkał mnie problem jak w tytule, podczas jazdy auto nagle zgasło i pojawił sie komunikat einspritzanlage i auto skończyło na lawecie, próba odpalenia kończyła się tym, że kręci normalnie jednak nie dochodzi paliwo. Pompe progową słychać i pracuje ona dość długo na włączonym zapłonie i słychać jakby syk i przepływ paliwa przy filtrze, do pompy w baku dochodzi napięcie jednak po przekręceniu kluczyka na zapłon totalnie nic nie słychać właśnie przy tej pompie i tu pytanie czy te pompę w baku powinno być słychać czy szukać przyczyny gdzie indziej, na forum przewijały się podobne wątki lecz każdy przypadek trochę się różnił. Dodam, że wcześniej nie było żadnych objawów auto ciągle trzymało moc, nie falowało na obrotach ani nic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.